آنتی ویروس مکافی McAfee Total Protection 2018


 بازدید: 3.1k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۴۵ ب.ظ
آنتی ویروس مکافی McAfee Total Protection 2018

Total Protection به معنی حفاظت کامل است. حفاظت کامل ادعای بزرگی است ولی این شرکت تا حد زیادی به این وعده عمل کرده است و به همین دلیل در گروه بهترین آنتی ویروس ها قرار گرفته است. شاید علت این نامگذاری به این دلیل باشد که آنها قول داده اند اگر شما ویروسی گرفتید که پاک نشد، یک مهندس مک کافی از راه دور به سیستم شما دسترسی می یابد و آن ویروس را حذف می کند و اگر پاک نشد می توانید کل هزینه آنتی ویروس را پس بگیرید.
مک کافی ابزارهای حفاظتی زیادی دارد مثلا اسکنر آنتی ویروس، اسکنر وب، حفاظت از ایمیل و ... . همچنین یک مدیریت پسورد TrueKey هم دارد. دارای یک اسکنر تشخیص آسیب هم می باشد که آخرین ورژن اپلیکیشن های شما را دانلود می‌کند. به دلیل گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، اغلب شرکت های آنتی ویروس ساز نیز در پکیج کامل آنتی ویروس خود، خدمات حفاظتی موبایل را هم در نظر می گیرند. مک کافی نیز همین کار را کرده است و یک اپلیکیشن حفاظت از موبایل دارد که برای اندروید و iOS استفاده می شود.
بیشتر تهدیدات امنیت وب به دلیل وب گردی های نامناسب و باز کردن ضمیمه های ایمیل‌ها است، ابزار The WebAdvisor دانلودها را اسکن می‌کند و URLs های مشکوک را شناسایی می کند. این ابزار به ماژول ضد اسپم کمک می‌کند تا inbox ایمیل شما را خالی از هرگونه هرزنامه و تبلیغ نگه دارد.
File Lock ، ابزاری است که از فایل های باارزش شما در برابر تروجان ها و باج افزارها با پسورد حمایت می‌کند. برای اطمینان از حذف آنچه حذف می کنید، گزینه هایی دارد مثلا تکه تکه کردن فایل های موجود در recycle bin، فایل های اینترنتی موقت یا اینکه شما خودتان فایل مورد نظر برای حذف را برایش انتخاب می کنید.
اسکنر تشخیص آسیب نرم افزارهای آسیب پذیر را پیدا می‌کند و ورژن نهایی آنها را برای نصب دانلود می‌کند. در نهایت My Home Network به شما نمایشی از پانل شبکه را ارائه می‌دهد تا دستگاه‌هایی را که بدون اجازه شما اینترنت شما را مصرف می‌کنند ببینید.
مک کافی بین 79.99 دلار تا 89.99 دلار است.



به دوستان خود بگوئید: