آموزش فعال یا غیرفعال ESET LiveGrid® نود 32 در ویندوز


 بازدید: 731
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۲:۵۷ ب.ظ
آموزش فعال یا غیرفعال ESET LiveGrid® نود 32 در ویندوز

ESET LiveGrid® نود 32 در ویندوز فعال یا غیرفعال کنید : بار ها کاربران از پیغام زرد رنگی که در بخش Home آنتی ویروس به نمایش در می آید کلافه هستند یکی از این خطا های رایج خطای ESET live grid is not accessible می باشد. که متن کامل آن به شرح زیر است.

The ESET live grid servers cannot be reached. This could be due to an outage or a problem with the network connection


همانطور که در متن نوشته شده دسترسی به سرورهای Live Grid شرکت ESET امکان پذیر نیست. این می تواند به دلیل قطعی یا مشکلی در اتصال شبکه باشد.

معمولا در کشور ایران در برخی موارد شرکت های خدمات دهنده اینترنت با سرور های ESET با اختلالاتی همراه هستند که مانع از وصل شدن اینترنت به سرور های ESET می شود. و دلیل خطای رایج زرد رنگ ESET live grid is not accessible نیز بیشتر به همین موضوع مربوط می باشد. شما غیر فعال کردن LiveGrid مجدد می توانید آنتی ویروس خود را به رنگ سبز در بیاورید که ما در ادامه به آموزش غیر فعال کردن LiveGrid می پردازیم.

شاید برای شما سوال باشد که LvieGrid در نرم افزار های ESET چه نقشی دارد. ما در مقاله LiveGrid در نود 32 چیست به شرح نقش این ابزار شرکت ESET پرداختیم که می توانید وارد لینک مربوطه شده و توضیحات آن را بخوانید.

برای فعالسازی یا غیر فعالسازی LiveGrid مطابق آموزش زیر عمل کنید.

پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید .

کلید F5 را فشار دهید تا Advanced Setup باز شود.

Detection Engine → Cloud-Based Protection کلیک کنید.

برای فعال کردن یا غیر فعال کردن ، نوار لغزنده کنارEnable ESET LiveGrid® reputation system   را انتخاب کنید . دقت کنید اگر این گزینه را غیر فعال کنید آنتی ویروس شما به رنگ قرمز در می آید.

در مرحله بعد برای فعال کردن یا غیر فعال کردن روی نوار لغزنده کنار  Enable ESET LiveGrid® feedback کلیک کنید. با غیر فعالسازی این بخش و پس از ریستارت سیستم دیگر آنتی ویروس شما از حالت زرد رنگ خارج شده و به حالت سبز تبدیل می شود

در ادامه بر روی OK کلیک کنید



به دوستان خود بگوئید: