سوالات متداول


سوالات متداول درباره مجوز بهره برداری(لایسنس) محصولات خانگی ESET

 آیا از نسخه های سازمانی استفاده میکنید؟

روی سوال دلخواه خود کلیک کنید:

  1. چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری اقدام نمایم؟
  2. چند عدد لایسنس می بایست تهیه نمایم؟
  3. آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کد فعالسازی جدید است؟
  4. آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کدهای فعالسازی را باطل می کند؟
  5. کد فعالسازی چند کاربره چیست؟
  6. چرا به کد فعالسازی نیاز دارم؟
  7. نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی من کجاست؟
  8. آیا امکان تمدید کد فعالسازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟
  9. آیا برای استفاده از ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کد فعالسازی برای هر دو میباشد؟
  10. فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه مجوز بهره برداری را به نام خود انتقال دهم؟
  11. آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟
  12. کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کد فعالسازی جدیدی بخرم؟
  13. چگونه نسبت به تمدید اقدام کنم؟
  14. 2 سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟
  15. از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده میکنم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟
  16. کد فعالسازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.
  17. نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا میتوانم مجددا دانلود کنم؟
  18. برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟
  19. چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟
  20. ESET Multi-Device Security چیست؟

1. چگونه می توانم نسبت به خرید مجوز بهره برداری اقدام نمایم؟

2. چند عدد لایسنس میبایست تهیه کنم؟

3.آیا برای نصب مجدد آنتی ویروسESET نیاز به خرید کد فعالسازی جدید است؟

4. آیا نصب مجدد آنتی ویروس ESET یکی از کدهای فعالسازی را باطل می کند؟

5. کد فعالسازی چند کاربره چیست؟

6. چرا به کد فعالسازی نیاز دارم؟

7. نام کاربری و رمز عبور یا کد فعالسازی من کجاست؟

8. آیا امکان تمدید کد فعالسازی قبل از انقضای آن وجود دارد؟

9. آیا برای استفاده از ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus نیاز به تهیه کد فعالسازی برای هر دو میباشد؟

10. فرد دیگری آنتی ویروس ESET را برای من نصب کرده است، چگونه مجوز بهره برداری را به نام خود انتقال دهم؟

 در هنگام تماس با بخش خدمات مشتریان ESET

مطمئن شوید که با آدرس ایمیلی که کد فعالسازی را با آن ثبت نموده اید، با خدمات مشتریان ESET تماس برقرار می نمائید.

11. آدرس ایمیل من تغییر کرده است، چکار باید انجام دهم؟

12. کامپیوترم را فرمت کرده یا کامپیوتر جدید خریده ام. آیا باید کد فعالسازی جدیدی بخرم؟

13. چگونه نسبت به تمدید اقدام کنم؟

14. 2 سیستم عامل مختلف روی کامپیوترم دارم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟

15. از چند سیستم عامل برای اجرا برنامه های مختلفی مثل VMWare، Citrix، و ... استفاده میکنم، چند عدد کد فعالسازی نیاز دارم؟

16. کد فعالسازی خود را تمدید کرده ام، ولی هنوز در برنامه تاریخ انقضاء بروز نشده است.

17. نسخه 32 بیتی را دانلود کرده ام ولی سیستم من 64 بیت است، آیا میتوانم مجددا دانلود کنم؟

18. برنامه را به اشتباه یا نسخه نادرست را دانلود نموده ام، چکار باید کرد؟

19. چگونه می توانم مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟

20. ESET Multi-Device Security چیست؟



سوالات متداول درباره مجوز بهره برداری(لایسنس) محصولات سازمانی ESET

 آیا از نسخه های خانگی استفاده میکنید؟

روی سوال دلخواه خود کلیک کنید:

  1. چگونه می توانم مجوز بهره برداری خریداری نمایم؟
  2. چند عدد لایسنس می بایست تهیه نمایم؟
  3. برای خرید مجوز بهره برداری(لایسنس) بیش از 15 کاربر چه کاری باید انجام دهم؟
  4. مجوز بهره برداری از ESET Endpoint Security/Endpoint Antivirus را خریداری کرده ام، آیا می توانم ESET Smart Security Business Edition/NOD32 Antivirus Business Edition را دانلود و فعال نمایم؟
  5. برای محافظت از سرور مجازی(Virtual Machine)، تین کلاینت(Thin Client) یا سیستمی که دارای چندین کلاینت فعال می باشد، چه تعداد مجوز بهره برداری می بایست خریداری نمایم؟
  6. برای تمدید فایل لایسنس ESET Remote Administrator(ERA) یا ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server چه باید کرد؟
  7. برای تمدید فایل لایسنس ESET Mail Security، ESET File Security یا ESET Gateway Security چه باید کرد؟
  8. نام کاربری و رمز عبور خود را تمدید نموده ام، ولی لایسنس فعال نمی گردد، مشکل چیست؟
  9. چگونه می توانم قبل از تمدید، مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟
  10. آیا امکان تمدید مجوز بهره برداری قبل از انقضای آن وجود دارد
  11. لایسنس ESET Remote Administrator خود را گم کرده ام، چطور می توانم آن را بدست بیاورم؟
  12. نحوه اختصاص مجوز بهره برداری برای ESET Security for Microsoft Sharepoint Server چگونه است؟
  13. مجوز بهره برداری از ESET Small Office Security را خریداری نموده ام، با فایل لایسنس ESET File Security چه باید کرد؟
  14. ESET License Administrator(مدیریت مجوزهای بهره برداری) چیست؟
  15. آیا امکان فعالسازی محصولات سازمانی سرور و کلاینت نسخه 6 با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وجود دارد؟
  16. نحوه تبدیل نام کاربری و رمز عبور به کد فعالسازی با استفاده از ELA.
  17. چرا نمی توانم ESET File Security for Microsoft Windows Server(EFSW) را فعال نمایم؟
  18. تفاوت بین مدیر امنیت شبکه(security admin) و مالک مجوز بهره برداری(license owner) در ESET License Administrator چیست؟

1. چگونه می توانم مجوز بهره برداری(لایسنس) خریداری نمایم؟

2. چند عدد لایسنس می بایست تهیه نمایم؟

3.رای خرید مجوز بهره برداری(لایسنس) بیش از 15 کاربر چه کاری باید انجام دهم؟

4. مجوز بهره برداری از ESET Endpoint Security/Endpoint Antivirus را خریداری کرده ام، آیا می توانم ESET Smart Security Business Edition/NOD32 Antivirus Business Edition را دانلود و فعال نمایم؟

5. برای محافظت از سرور مجازی(Virtual Machine)، تین کلاینت(Thin Client) یا سیستمی که دارای چندین کلاینت فعال می باشد، چه تعداد مجوز بهره برداری می بایست خریداری نمایم؟

6. برای تمدید فایل لایسنس ESET Remote Administrator(ERA) یا ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server چه باید کرد؟

7. برای تمدید فایل لایسنس ESET Mail Security، ESET File Security یا ESET Gateway Security چه باید کرد؟

 ابزار esets_lic به دسترسی root نیاز دارد
  • sudo esets_lic --list
  • sudo esets_lic --import <filename>
  • sudo esets_lic --remove-expired
  • sudo esets_lic --help

8. نام کاربری و رمز عبور خود را تمدید نموده ام، ولی لایسنس فعال نمی گردد، مشکل چیست؟

9. چگونه می توانم قبل از تمدید، مجوز بهره برداری خود را افزایش، کاهش یا تغییر دهم؟

10. آیا امکان تمدید مجوز بهره برداری قبل از انقضای آن وجود دارد

11. لایسنس ESET Remote Administrator خود را گم کرده ام، چطور می توانم آن را بدست بیاورم؟

 نکته مهم!

در هنگام ارسال درخواست کد فعالسازی یا لایسنس گم شده خود، حتما از آدرس ایمیلی که در زمان خرید مجوز بهره برداری خود را با آن ثبت نموده اید استفاده نمائید.

12. نحوه اختصاص مجوز بهره برداری برای ESET Security for Microsoft Sharepoint Server چگونه است؟

تصویر 1-1

13. مجوز بهره برداری از ESET Small Office Security را خریداری نموده ام، با فایل لایسنس ESET File Security چه باید کرد؟

14. ESET License Administrator(مدیریت مجوزهای بهره برداری) چیست؟

15. آیا امکان فعالسازی محصولات سازمانی سرور و کلاینت نسخه 6 با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وجود دارد؟

16. نحوه تبدیل نام کاربری و رمز عبور به کد فعالسازی با استفاده از ELA.

17. چرا نمی توانم ESET File Security for Microsoft Windows Server(EFSW) را فعال نمایم؟

18. تفاوت بین مدیر امنیت شبکه(security admin) و مالک مجوز بهره برداری(license owner) در ESET License Administrator چیست؟