تفاوت و امکانات جدید ورژن 14 نود 32 ESET


 بازدید: 472
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۲:۴۳ ب.ظ
تفاوت و امکانات جدید ورژن 14 نود 32 ESET

طبق روال سال های گذشته امسال نیز شرکت ESET در پایان ماه اکتبر نسخه آنتی ویروس خود را به ورژن بعدی ارتقا داد

در حال حاضر این شرکت ورژن 14 را برای محصولات زیر منتشر کرد

Smart Security Premium

Internet Security

NOD32 Antivirus

این نسخه بر روی ویندوز 10 64 بیتی  سازگاری کامل دارد. اما اگر ویندوز شما قدیمی است این محصول ممکن است روی ویندوز شما نصب نشود مگر اینکه آخرین آپدیت را دریافت کرده باشید.

مدیر رمز عبور بهبود یافته است

ابزار  ESET Password Manager   بهبود یافته و سایت هایی که از Secure Me  در مرورگر برخوردار نیستند را می توانید  از تاریخچه مرورگر خود حذف کنید.
هچنین ابزار Security report  میزان قدرت گذرواژه شما را بسنجد و  قدرت بالا بودن امنیت پسورد شما را به شما نشان دهد و همچنین اگر امنیت داده های شما به خطر بیفتد به شما هشدار دهد.

بهبود بانکی و حفاظت از پرداخت

همانطور که در تصویر زیر مشخص است با فعال کردن گزینه Secure all browser  تمامی مرورگر های موجود در سیستم در صورت وصل شدن شما به بانکداری اینترنتی یک مرورگر که مخصوص شرکت ESET به صورت خودکار بر روی صفحه ظاهر می شود و شما با امنیت بیشتر اطلاعات شخصی نظیر نام کاربری بانک و رمز عبور و اطلاعات کارتی و سایر موارد حساس را با مرورگر امن ESET وارد خواهید کرد.

بهبود بدافزار با پایگاه داده WMI و اسکن رجیستری سیستم

با انتخاب  WMI database  و System registry ، شناسایی بدافزار بهتر و بهبود یافته تر خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد WMI database  و System registry ، می توانید از این منبع اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سایر تغییرات 

Connected Home

به کاربران کمک می کند تا از روترهای خود در برابر تهدیدات ناشی از شبکه های Wi-Fi محافظت کنند. علاوه بر این با متصل شدن دستگاه ها به ورژن 14 شناسایی سیستم و عیب یابی آن ها بهتر و بهبود آن بیشتر شده است.

Change product

در صورتی که لایسنس معبتر برای سایر محصولات ESET دریافت یا خرید کردید دیگر با وارد کردن لایسنس جدید در همان نسخه ای که قبلا نصب بود نیازی به پاک کردن نسخه قبلی و حتی راه اندازی مجدد نیست و با وارد کردن لایسنس معتبر برای محصول نسخه به صورت خودکار بدون راه اندازی مجدد سیستم، تغییر خواهد کرد و در صفحه به برای شما به نمایش در خواهد آمد.


به دوستان خود بگوئید: