معرفی نرم افزار اینترنت سکیوریتی و نود 32


 بازدید: 584
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۱:۱۲ ب.ظ
معرفی نرم افزار اینترنت سکیوریتی و نود 32

معرفی نرم افزار ESET Internet Security

کاربران گرامی  نرم افزار ESET Internet security  از طرف  ESET  در سال 2017 معرفی شد این نرم افزار نسخه تکمیل شده نرم افزار ESET Smart Security  بود که در سال 2017 به کار خود خاتمه داد و تا ورژن 10 بیشتر منتشر نشد به جای آن نسخه از سال 2017 نرم افزار Internet Security  ورژن 11 منتشر شد.

این نرم افزار امنیتی توسط شرکت قدرتمند ایست معرفی شده شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس و فایر وال می باشد. این نرم افزار علاوه بر محافظ کامپیوتر شخصی می تواند محافظ کامپیوتر هایی که به شبکه متصل هستند و در مجاورت یک دیگر قرار دارند را محافظت کند.

شما با نصب این نرم افزار می توایید کامپیوتر خود را هم در برابر ویروس ها و هم در برابر حملات اینترنتی و هک های اینترنتی محافظت کنید. اگر شما از فلش ، هارد های اکسترنال و سایر ورودی ها و همچنین از اینترنت زیاد استفاده می کنید بهترین گزینه برای خرید لایسنس نود 32 نصب نرم افزار ایست اینترنت سکیوریتی است.


معرفی نرم افزار ESET Nod32 Antivirus

این نرم افزار اولین نرم افزار رسمی شرکت ESET میباشد ورژن 1 این محصول در سال 2007 منتشر شد و تا امروز هر سال یک نسخه جدید منتشر کرده و در حال حاضر ورژن 14 این محصول در نوامبر 2020 منتشر شد.
این نسخه نسخه کامل  محصولات ESET نیست. زیرا فقط یک آنتی ویروس است و در برابر هک ، حملات اینترنتی و سایر مشکلات نظیر فیشینگ و… ایمین نیست همچنین  شما با خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی از سایت ما می توانید این نسخه را نیز فعال کنید اما برعکس این موضوع یعنی اگر لاینسس نود 32 آنتی ویروس را خرید کنید نمی توانید بر روی اینترنت سکیوریتی فعال کنید. لایسنس های اینترنت سکیوریتی به دلیل امکانات بیشتر کمی گران تر از لایسنس نود 32 آنتی ویروس می باشد.
برخی از قابلیت های نرم افزار ESET Internet security
جست و جو سریع و پیشرفته و هوشمند فایل های ورودی از فلش ، هارد و… و پاک کردن سریع آنها بدون نیاز به اسکن
محافظ در برابر تمامی راهای نفوظ اینترنتی نظیر http- localhost- SMTP –
محافظ در برابر removable media
جلوگیری از اجرا نرم افزار یا فایل های آلوده به ویروس
اسفاده از تکنولوژی پیشرفته ThreatSense برای چک کردن کد های مخرب و برنامه های جاسوس افزار و..
محافظ پیشرفته در برابر حملات اینترنتی نظیر هک کارت های بانکی – هک پسورد – وب کم و…
دیوار آتش قدرتمند
آپدیت روزانه بیش از 4 بار در روز با حجم بسیار پایین (مناسب برای اینترنت های سرعت پایین)
سازگاری کامل با ویندوز 10
نصب آسان بدون نیاز به دانش اضافی
قابلیت نرم افزار ESET NOD32 Antivirus
این نرم افزار تمامی قابلیت های نرم افزار اینترنت سکیوریتی بجز محافظت در برابر اینترنت نظیر هک و حملات اینترنتی را دارد و همچنین این نسخه از دیوار آتش نیز بی بهره است
شما می توانید برای از بخش دانلود نرم افزار تمامی این نرم افزار ها را در نسخه 64 بیتی و 32 بیتی دانلود کنید
در صورتی که نسخه ویندوز شما 7 و پایینتر است امکان نصب نرم افزار از ورژن 12 به بالاتر را ندارید و بهتر است برای ویندوز های 7 و پایینترحداکثر از ورژن 12 نرم افزار استفاده کنید.
همچنین برای ویندوز 10 بهتر است همیشه آخرین نسخه نرم افزار ESET  را نصب کنید زیرا آخرین نسخه همیشه با ویندوز 10 سازگاری بیشتری دارد.
پیشنهاد ما برای نصب نرم افزار همیشه نصب نسخه اینترنت سکیوریتی است دلیل آن هم مشخص است این نسخه تمامی امکانات نرم افزار ESET Nod32 Antivirus  را دارد و علاوه بر تمامی امکانات آن از بخش اینترنت شما نیز محافظت خواهد کرد


به دوستان خود بگوئید: