بررسی کامل آنتی ویروس LiveSafe مک کافی


 بازدید: 2.6k
 تاریخ انتشار: ۲۴ تیر، ۱۳۹۷، ۱:۴۲ ق.ظ
بررسی کامل آنتی ویروس LiveSafe مک کافی

مک کافی یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان آنتی ویروس در جهان است. این شرکت در دهه اخیر با توجه به رشد روز افزون استفاده کنندگان تبلت و گوشی های هوشمند سعی می کند محصولاتی را عرضه کند که بطور همزمان برای موبایل‌ها نیز کاربرد داشته باشند. یکی از جدیدترین آنتی ویروس‌های مک کافی LiveSafe (به معنی امنیت زندگی) نام دارد. آن طور که از سایت این شرکت برداشت می شود، بنظر می رسد که آنتی ویروس LiveSafe کامل‌ترین و بیشترین ویژگی‌ها را به عنوان یک نرم افزار آنتی ویروس دارد. در این مقاله مشخصات این آنتی ویروس بطور کامل بررسی می شود و در سایر مقالات مربوط به آنتی ویروس های مک کافی به ویژگی‌های غایب در سایر آنها اشاره خواهد شد. هر چند چنین بنظر می رسد که محصولات جدید مک کافی از مشخصات نسبتا یکسانی برخوردار هستند.

محافظت نامحدود آنتی ویروس

آنتی ویروس LiveSafe از تعداد نامحدودی از وسایل دیجیتال شما و اعضای خانواده شما حفاظت می‌کند. این دستگاه‌ها می تواند شامل کامپیوترهای خانگی، تبلت، موبایل و ... باشند. همچنین بطور مرکزی قابل مدیریت هستند، یعنی تمام وسایل از یک کنسول ساده کنترل می شوند. بهتر از همه اینکه، فقط یک نسخه نرم افزاری تمام نیازهای امنیتی شما را برآورده می‌کند.

فایروال شخصی

فایروال سدی در برابر فعالیت های تهدید آمیز است. سطح این حفاظت را می‌توانید برای خود شخصی سازی کنید. می توانید اطلاعاتی را که بین وسایل موجود در شبکه شما رد و بدل می شود نظارت کنید. ترافیک‌های اینترنتی مشکوک و برنامه‌هایی را که ممکن است اطلاعات شما را سرقت کنند مسدود می کند. همچنین اپلیکیشن‌های مشکوکی را که سعی می کنند اطلاعات شخصی شما را روی اینترنت بفرستند مسدود می کند.

حفاظت آنتی اسپم

آنتی ویروس LiveSafe بطور اتوماتیک ایمیل‌هایی را که سعی می کنند بدافزار بفرستند یا شما را برای دادن اطلاعات شخصی فریب بدهند شناسایی می کند. همچنین جاسوس افزارهایی را که ممکن است وسایل شما را آلوده کرده و اطلاعات آن را با یک قسمت سوم به اشتراک بگذارند مسدود می کنند.

جستجوی امن با SiteAdvisor

یکی از ویژگی های خوب این آنتی ویروس SiteAdvisor نام دارد. این قابلیت به شما یک حالت حفاظتی می دهد که در مورد باز کردن سایت‌های مخرب بلافاصله یک هشدار صادر می کند. این ویژگی سایت ها را بر اساس سطح امنیتی رتبه بندی می کند. همچنین قابلیت حفاظت از خطرات رسانه های اجتماعی را نیز دارد تا اطلاعات شخصی شما به سرقت نرود. با استفاده از SiteAdvisor می توانید یک جستجوی امن را تجربه کنید.

ویژگی های کنترل توسط والدین

با استفاده از آنتی ویروس جدید مک کافی می توانید بر فعالیت های کودک خود در کامپیوتر یا موبایل نظارت داشته باشید. این قابلیت خودش دارای فیلتر کردن محتوا است و سایت ها را بر اساس سن استفاده کننده فیلتر می کند. قابلیت Parental Control مک کافی یک موتور جستجو دارد که خودش بطور اتوماتیک محتوای نامناسب را فیلتر و حذف می کند.
یکی از ویژگی های خوب نظارت بر کودک آنتی ویروس مک کافی این است که می توانید میزان استفاده فرزند خود را از اینترنت زمان بندی کنید تا فقط در ساعت‌های مشخصی به اینترنت دسترسی داشته باشد.

مدیریت رمز عبور

آنتی ویروس LiveSafe مک کافی مجهز به قابلیت وارد شدن بیومتریک است یعنی بدون رمز عبور و با اثر انگشت یا تشخیص چهره می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین با خیال راحت می توانید پسوردهای خود را روی آن ذخیره کرده و آنها را برای پروفایل خود همگام سازی کنید. با استفاده از پروفایل شخصی شما، به صورت اتوماتیک رمزهای عبور برای تمام وسایل دیجیتال مشترک شده شما همگام سازی می شود.
شرکت های بزرگی مثل مک کافی آنتی ویروس های جدید خود را با نیازهای امروز مطابقت می دهند. مک کافی سعی کرده است در محصولات جدید آنتی ویروس خود قابلیت هایی بسیار جدید و جامعی را بگنجاند.

مک کافی، سپری برای موبایل شما

با استفاده از آنتی ویروس LiveSafe می توانید اطلاعات خود را از راه دور از یک موبایل از دست رفته پشتیبان بگیرید، بازیابی کنید و بطور کامل پاک کنید. با استفاده از حساب مرکزی مک کافی خود می توانید گوشی موبایل به سرقت رفته خود را قفل کرده و همچنین می توانید آن را ردیابی کنید. وقتی باتری گوشی کم شده است، آنتی ویروس یک موقعیت جغرافیایی بروز شده را از آن خواهد گرفت. همراه موقعیت رباینده، یک عکس از او نیز به حساب شما فرستاده خواهد شد!

حفاظت از اپلیکیشن موبایل با آنتی ویروس LiveSafe

این آنتی ویروس از نصب اپلیکیشن های مشکوک جلوگیری می‌کند. میزانی را که یک اپلیکیشن می تواند به اطلاعات شخصی دست پیدا کرده و آنها را تغییر دهد مرتب نظارت می‌کند. می توانید با استفاده از آن برای اپلیکیشن خاصی رمز عبور تعریف کنید. همچنین، پشتیبان گیری از اپلیکیشن های خواسته نشده را پاک می‌کند تا سرعت گوشی موبایل بیشتر شود.

سریع تر و آسان تر با مک کافی

مک کافی در سال 2015 جایزه سریع‌ترین آنتی ویروس را برد. رابط کاربری آن بسیار ساده و کاربر پسند است. دستیابی به تمام قابلیت ها از یک صفحه امکان پذیر است. می توان برای وسایل خاص یا فولدرهای خاص اسکن های برنامه ریزی شده ای را تنظیم کرد. اسکن اپلیکیشن ها و فایل‌ها بسیار سریع انجام می شود.



به دوستان خود بگوئید: