روش متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۲۲ تیر، ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ
روش متوقف کردن تبلیغات پاپ آپ در اندروید

 بسیار ناراحت کننده است که وقتی با گوشی موبایل مشغول جستجو در یک صفحه اینترنتی هستید با صفحات تبلیغی مواجه شوید که یک دفعه و بدون اختیار شما باز می شوند، همان صفحات پاپ آپ. با شناخت هر چه بیشتر روش‌های امنیتی، نه به صورت 100% ولی تا حد زیادی می توانید از این تبلیغات اینترنتی خلاص شوید.

بلاک کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگرهای اندروید

به عنوان مثال، کروم را باز کنید. در بالا سمت راست صفحه روی آن نقطه چین‌های عمودی کلیک کنید. گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. صفحه را پایین بیاورید تا گزینه تنظیمات سایت (Site settings) را ببینید. آن را انتخاب کنید و در صفحه ای که باز می شود pop-ups را لمس کنید. سپس آن را خاموش کنید.

اگر دوست دارید متوقف کننده‌های تبلیغ و پاپ آپ دقیق تری را استفاده کنید، متاسفانه کروم علیرغم نسخه دسکتاپ خود برای اندروید پلاگین مناسبی معرفی نکرده است. به جای آن می توانید از مرورگر فایرفاکس یا Samsung Internet استفاده کنید.

استفاده از مرورگر اندروید Ghostery

یک پیشنهاد استفاده از مرورگر رایگان Ghostery است، که یک متوقف کننده تبلیغات محبوب و گسترش یافته است که امکانات حفاظت از حریم شخصی خوبی دارد. Ghostery بعنوان یک مرورگر تمام عیار برای گوشی‌های اندروید معرفی شده است که با استفاده از آن می‌توان تمام ردیاب‌هایی را که روی اینترنت روشن هستند دید.
بعد از نصب آن روی تنظیمات کلیک کنید. سپس Block Popups را لمس کنید. علاوه بر این می توانید به بخش Tracker Blocking بروید و سپس گزینه Block Everything را انتخاب کنید تا تهاجمی ترین تبلیغات نیز حذف شوند.





به دوستان خود بگوئید: