آنتی ویروس موبایل ESET


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۲۲ تیر، ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ
آنتی ویروس موبایل ESET
آنتی ویروس های موبایل این روزها به اندازه آنتی ویروس های ویندوز اهمیت پیدا کرده اند. استفاده از گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است و بنابراین بحث امنیت در گوشی همراه نیز بیش از قبل دنبال می شود. در میان تمام آنتی ویروس های موبایل، ESET Mobile Security یکی از بهترین آنها است. شرکت ESET یکی از بهترین تولید کنندگان آنتی ویروس در جهان است که آنتی ویروس نود32 و اینترنت سکیوریتی آنها از شهرت قابل توجهی برخوردار است. این شرکت در زمینه تولید آنتی ویروس های موبایل نیز از سایر رقبا عقب نمانده است.

ویژگی آنتی ویروس های موبایل رایگان و پیشرفته ESET Mobile Security

با آنتی ویروس های موبایل ESET می توانید گوشی همراه خود را از انواع حملات سایبری در امان نگه دارید. این آنتی ویروس موبایل در دو نوع رایگان و پولی عرضه شده است. هر دو نوع دارای ویژگی هایی مثل آنتی ویروس، اسکن کردن زمان واقعی، گزارش امنیتی، قفل فعالیت، قفل از راه دور، آژیر از راه دور هستند و از تبلت نیز پشتیبانی می کنند. اما نسخه پیشرفته آن ویژگی های بسیار کاملتری دارد. این آنتی ویروس موبایل دارای ویژگی آنتی فیشینگ است که بسیار مهم است. یک ویژگی ضد سرقت بسیار قوی دارد که گوشی را برای سیمکارت ناشناس قفل می کند و به شما کمک می کند آن را پیدا کنید. اسکن کردن را می توانید به صورت برنامه ریزی شده انجام دهید. هشدار باتری کم دارد و به صورت خودبخود دیتابیس ویروسی جدید را دانلود می کند. همچنین با نسخه پولی می توان اپلیکیشن های خاصی را نیز قفل کرد.

حداقل مشخصات گوشی برای آنتی ویروس های موبایل ESET

سیستم عامل گوشی حداقل باید اندروید 4 باشد. رم باید لااقل 512 و صفحه نمایش لمسی حداقل 240 در 320 پیکسل باشد. گوشی های دو سیمکارته یا روت شده پشتیبانی نمی شوند.



به دوستان خود بگوئید: