اپلیکیشن کنترل کننده کودک نت نانی


 بازدید: 3.2k
 تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد، ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ
اپلیکیشن کنترل کننده کودک نت نانی

اپلیکیشن های کنترل کننده کودک (parental controls) نرم افزارهایی هستند که به منظور کنترل وسایل دیجیتال اعضای خانواده بخصوص موبایل‌ها طراحی شده اند و با آنها پدر و مادر خودشان می توانند سایت‌هایی را که برای فرزاندانشان مناسب نیست فیلتر کنند یا ساعت های مشخصی را برای کار با گوشی یا اپلیکیشن های آن آزاد بگذارند. این اپلیکیشن ها هم به صورت جداگانه به فروش می رسند و هم بخشی از پکیج های کامل آنتی ویروس هستند. اگر در مورد تفاوت‌های یک آنتی ویروس رایگان با پولی مطالعه کرده باشید، می دانید که آنتی ویروس های پولی و کامل معمولا شامل چنین آپشنی نیز هستند. بنابراین، والدین با خرید و نصب این آنتی ویروس‌ها بر روی کامپیوتر یا موبایل فرزندشان، علاوه بر اینکه او را از وجود بدافزارها محافظت می کنند، در واقع در برابر خیلی از ضررهای استفاده از وسایل دیجیتال و اینترنت نیز حفاظت می کنند.

ویژگی های اپلیکیشن نظارتی Net Nanny

نت نانی یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای فیلتر کردن محتوای وب سایت است، در واقع از این نظر همرده کنترل والدین ESET است. نت نانی سایت ها و تصاویر نامناسب را بلاک می‌کند و در مورد محتوای سایت به کودک هشدار می‌دهد.
مرور کردن و بلاک کردن اپلیکیشن‌ها نیز یکی دیگر از ویژگی های نت نانی است. شما حتی می توانید بصورت موقت یک اپلیکیشن را از بلاک خارج کنید. ولی متاسفانه جز نرم افزارهایی است که امکان تعریف ویژگی های بلاک شدن برای هر اپلیکیشن بصورت جداگانه وجود ندارد.
قابلیت geofence نیز ندارد یعنی هشداری که در خطر بودن کودک را و موقعیت جغرافیایی او را نشان دهد. همچنین نمی توانید مثل PhoneSheriff گوشی موبایل را از راه دور قفل کنید. نت نانی امکان نظارت بر پیام ها را نیز ندارد، ولی توانایی مونیتور کردن فعالیت‌های کودک در شبکه های مجازی وجود دارد. در کل همان طور که از اسمش پیدا است، بیشترین نظارت با این اپلیکیشن روی نت وجود دارد.



به دوستان خود بگوئید: