بلاک کردن یک وب سایت در گوگل کروم


 بازدید: 4.3k
 تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد، ۱۳۹۷، ۱:۳۹ ق.ظ
بلاک کردن یک وب سایت در گوگل کروم

شاید شما دوست داشته باشید به هر دلیلی وب سایتی را در گوگل کروم مسدود کنید، شاید صلاح می دانید این کار را در مرورگر لپ تاپ فرزندتان انجام دهید. در این مقاله خواهید آموخت چگونه این کار را انجام دهید.
توانایی مسدود کردن وب سایت‌ها امنیت شما را در فضای آنلاین بیشتر می کند و تا حدی میزان تهدیدات سایبری را برای شما کم می کند. با استفاده از افزونه بلاک کردن سایت گوگل کروم (Block Site extension) می توانید دسترسی برخی وب سایت‌ها یا ظاهر شدن آنها را در صفحات جستجو کاهش دهید.

نصب افزونه بلاک کردن وب سایت

این افزونه را در بخش پلاگین‌های گوگل کروم جستجو کرده و سپس با کلیک بر روی گزینه Add to Chrome در بالای صفحه آن را نصب کنید. از شما در مورد اطمینان به نصب افزونه سوال می شود، Ok را بزنید تا نصب کامل شود. بعد از آن، آیکنی مانند شکل زیر به بالا سمت راست مرورگر شما افزوده می شود.


هر وقت وارد سایتی شدید که می خواستید آن را بلاک کنید، بر روی این گزینه کلیک کنید و Block this site را انتخاب کنید. همچنین می توانید با استفاده از قسمت Edit block sites list آدرس سایت را به صورت دستی وارد کرده و اصلا وارد آن سایت نشوید. ممکن است شما مرتب وارد برخی وب سایت‌های تبلیغاتی مزاحم می شوید در صورتی که اصلا آن وب سایت‌ها حاوی مطلب مورد نظر شما نیستند، با استفاده از این افزونه آنها را بلاک کنید تا دیگر وقتتان را نگیرند.
این افزونه دارای بخش تنظیمات هم می باشد. در بخش تنظیمات می توانید گزینه اضافه کردن پسورد را اضافه کنید تا برای دسترسی به این بخش پسورد قرار دهید تا شخص دیگری نتواند تنظیمات شما را عوض کند. به این شکل می توانید سطح امنیت آنلاین را برای اعضای خانواده خود بالا ببرید.



به دوستان خود بگوئید: