آنتی ویروس رایگان پاندا


 بازدید: 3.5k
 تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ
آنتی ویروس رایگان پاندا

آنتی ویروس پاندا با وجود رایگان بودن و با وجود نقص‌ها و کمبودهایی که دارد ولی در لیست بهترین آنتی ویروس‌های 2018 قرار گرفته است. در نگاه اول شاید به نظر برسد آنتی ویروس پاندا چیز زیادی برای ارائه کردن ندارد، ولی دقیقا به این شکل نیست. پاندا راه حل حفاظتی خوبی برای افرادی است که انتظار چندان بالایی ندارند و از یک آنتی ویروس رایگان توقع ندارند مثل یک پکیج آنتی ویروسی کامل عمل کند. آنتی ویروس رایگان پاندا به خصوص برای آن دسته از افرادی مناسب است که خودشان به اندازه کافی در مورد امنیت در فضای وب اطلاعات دارند و مراقب هستند، طراحی رمز عبورهای خود را به صورت امن انجام می دهند و نیازی به گزینه کنترل والدین (parental controls) ندارند.

مزایای آنتی ویروس رایگان پاندا

با وجود صحبت های فوق مسلما این سوال پیش می آید که پس پاندا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ مثل تمام محصولات آنتی ویروسی پاندا نیز یک اسکن زمان واقعی انجام می‌دهد همچنین اسکن‌های مجزای تقاضا شده نیز انجام می‌دهد مثل اسکن مجزای درایوهای USB وارد شده. به هر حال تجربه نشان داد اسکن کردن با این آنتی ویروس مقداری وقت گیر است.
یک ویژگی خوبی آنتی ویروس پاندا مونیتور کردن فرآیند است. علیرغم مدیریت وظیفه ویندوز، پاندا اطلاعاتی را راجع به ماهیت فرآیندها در اختیار شما قرار می دهد، که می تواند بهره امنیتی را بالا ببرد. همچنین این آنتی ویروس تعدادی اتصال HTTP مربوط به هر فرآیند را در اختیار شما قرار می‌دهد، که مشخص می کند آیا تصویری امضا شده است یا خیر. به عنوان مثال یک تصویر امضا نشده "Microsoft" نشانه مطمئنی از وجود یک بدافزار است. همچنین مشخص می کند که از کجا دانلود شده است و به این شکل کد مخرب پیدا می شود. وقتی روی یک فرآیند کلیک می کنید جزئیات آن را می‌توانید ببینید و همچنین می‌توانید آن را فورا بلاک کنید.
یک مزیت دیگر پاندا این است که مثل بسیاری از آنتی ویروس های پولی می تواند بدافزارهای جدیدی که اطلاعات مربوط به آنها از فضای ابری دریافت می‌شود را بلاک کند.




به دوستان خود بگوئید: