چه مرورگرهای موبایلی تبلیغات اینترنتی را بلاک می کنند؟


 بازدید: 2.4k
 تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۳:۰۰ ب.ظ
چه مرورگرهای موبایلی تبلیغات اینترنتی را بلاک می کنند؟

چه تبلیغات متنی استاندارد و چه پاپ آپ‌ها هر دو برای دستگاه موبایل مزاحم هستند، اما علاوه بر آن از بابت هزینه ای که باید برای اشتراک اینترنت پرداخت کنید هم مضر هستند. بخصوص بالا آمدن صفحات سنگین مقدار قابل توجهی دیتای اینترنتی را صرف می کند. ممکن است شما علاقه داشته باشید از مرورگرهایی مثل کروم یا موزیلا استفاده کنید، اما باید بدانید برخی مرورگرها بدون انجام هیچ تنظیماتی تبلیغات را حذف می‌کنند مثل اپرا و ادبلاکر.

استفاده از مرورگر اپرا

مسلما ساده‌ترین راه ندیدن تبلیغات اینترنتی این است از مرورگری استفاده کنید که بطور خودبخود هیچ تبلیغی را نشان ندهد. مرورگر اپرا امروز در گوشی های همراه معروف شده است، دلیل اصلی آن این است که نسخه اپرامینی این مرورگر باعث مصرف شارژ اینترنت بسیار کمتری می شود که دلیل آن فشرده سازی صفحات وب است. همچنین اگر شما روی دسکتاپ نیز از اپرا استفاده می‌کنید و برای خود حساب کاربری تعریف کرده‌اید، با وارد شدن به آن حساب کاربری روی مرورگر اپرای گوشی یا اپرامینی می توانید به تمام تنظیمات و بوک مارک‌هایی که روی دسکتاپ انجام داده‌اید دسترسی داشته باشید. مرورگر رایگان Opera در حال حاضر دارای یک بلاک کننده تبلیغ درون سازی شده است. گرچه برخی افرادی که به گوگل کروم یا فایرفاکس علاقه دارند شاید نخواهند برای همیشه از آنها خداحافظی کنند ولی حداقل می توانید در مواردی که می خواهید وارد سایت های ناشناس یا شلوغ شوید از اپرا استفاده کنید. شما نیازی نیست هیچ کاری انجام دهید، فقط اپرا را باز می‌کنید و با آن سرچ می‌کنید.


استفاده از مرورگر ادبلاکر

یک مرورگر رایگان و مفید دیگر برای راحت شدن از دست تبلیغات مزاحم و کاهش هزینه‌های اینترنتی استفاده از مرورگر Ad-block است. این مرورگر توسط همان شرکتی ساخته شده است که افزونه دسکتاپ notorious AdBlock را ساخته است. برای دانلود ادبلاکر می توانید از گوگل پلی استفاده کنید.



به دوستان خود بگوئید: