آنتی ویروس Avira Free Security Suite


 بازدید: 3.8k
 تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۲:۴۸ ب.ظ
آنتی ویروس Avira Free Security Suite

Avira Free Security Suite یکی از بهترین آنتی ویروس های 2018 است. در این مقاله با این آنتی ویروس آشنا خواهید شد.

قابلیت ها و مزایای Avira Free Security Suite

تنظیمات این آنتی ویروس در هر زمانی در دسترس است. بخوبی فایل های فشرده را که معمولا زمان اسکن کردن را کند می کنند، اسکن می‌کند و نسخه پولی آن حتی بعد از اسکن کردن نیز همچنان به بهینه سازی سیستم شما می پردازد. بهینه ساز خوب آن حتی یک گراف نشان می دهد که تغییرات را در طول زمان اسکن کردن به نمایش می گذارد.
اسکن کردن سیستم به شیوه های جالبی انجام می‌شود، شامل اسکن اختصاصی برای درایوها، برای درایوهای قابل جابجایی، برای My Documents، برای پروسه های در حال اجرا، و حتی برای فعالیت rootkit. علیرغم بسیاری از دیگر آنتی ویروس ها شما حتی می توانید اولویت بندی اسکن کردن را تغییر دهید که اگر شما تمایل به اجرای اسکن کامل در پس زمینه دارید، قابلیتی عالی است.
پشتیبان گیری آن با استفاده از Avira Protection Cloud انجام می شود. فایل‌های ناشناخته بطور اتوماتیک به سرویس ابری شناخته می شوند تا با توجه به دیتابیسی از بدافزارهای شناخته شده بررسی و ارزیابی شوند.
VPN Avira Phantom با پهنای باند 500 مگابایتی همراه است و دارای نمایش دستی است که درصد استفاده شده را نشان می دهد. 500 مگابایت ممکن است زیاد به نظر نرسد ولی اگر هوشمندانه استفاده شود کافی است.
هرچند بطور پیش فرض نصب نشده است ولی مرورگر رایگانی به نام Scout دارد که سایت‌های مخرب را بلاک می کند و امنیت شما را حفظ می‌کند، حتی ادعا کرده است که قیمت‌ها را چک می کند تا به شما اطمینان دهد بهترین معامله آنلاین را انجام دهید.
همچنین دارای یک آپدیت کننده نرم افزار است که البته به صورت پیش فرض نصب نشده است و آخرین ورژن محصول را نصب می‌کند.

نسخه موبایل آنتی ویروس آویرا

نسخه موبایل آن نیز ویژگی های ارزشمندی دارد. مثلا قابلیت ضد دزدی دارد یا هشدارهایی بر علیه هک شدن اطلاعات شما می فرستد.




به دوستان خود بگوئید: