آنتی ویروس ای وی جی AVG Ultimate


 بازدید: 2.9k
 تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۹:۱۱ ب.ظ
آنتی ویروس ای وی جی AVG Ultimate

AVG Ultimate پکیج آنتی ویروسی کاملی است که دارای ماژول امنیت اینترنت ( AVG Internet Security ) است و تاکید خود را بر روی سرعت سیستم گذاشته است. با هر جنبه ویندوز و کاربردهای آن می تواند سازگار شود شامل افکت های تصویری، اپلیکیشن های استفاده نشده و ... . همچنین می توانید web browsing را با Web TuneUp وفق دهید و ضمنا یک حالت توربو وجود دارد که واقعا باعث بهترین عملکرد روی سیستم شما می شود. همچنین شما می توانید اپلیکیشن ها را در زمانی که نیاز ندارید روی حالت sleep بگذارید تا آنها از از سی پی یو سیستم استفاده نکنند.
در مقایسه با بسیاری از نرم افزارهای آنتی ویروسی دیگر، بخش امنیت اینترنت AVG Ultimate کمی بهتر و شاخص‌تر به نظر می رسد و فقط جای یک جز هوش مصنوعی خالی است که بتواند بدافزارها را شناسایی کند.
یک اسکنر لینک شما را از خطر سایت های مخرب در امان نگه می دارد و یک حفاظت زمان واقعی از هوش جمعیتی استفاده می کند تا سیستم شما را در مقابل خطرات جدید حفظ کند. پشتیبانی این حفاظت توسط یک آنالیز کننده نرم افزار انجام می شود که رفتارهای مشکوک به "خطرات روز صفر" را شناسایی می کند.
البته مشکلاتی هم وجود دارد مثلا VPN یکپارچه رایگان به نظر می رسد ولی در واقع یک نسخه آزمایشی بیشتر نیست. مشکل دیگر آن این است که در نصب ویندوز 10 به طور پیش فرض، با کلیک بر روی دکمه Web TuneUp پیامی دیده می شود که با مرورگر پیش فرض (Microsoft Edge) ناسازگار است و تنها برای مرورگرهای Internet Explorer، Firefox و Chrome در دسترس است.
البته این مشکلات قابل صرف نظر کردن هستند. از سایر مزایای ای وی جی اولتیمیت این است که نسخه نسل بعد، AI protection و تنظیمات سیستم واقعی را هم می توانید دریافت کنید، بعلاوه این که تعداد نصب نامحدود می توانید داشته باشید.
برای نصب نامحدود این نرم افزار 69.99 دلار باید هزینه کنید.



به دوستان خود بگوئید: