آنتی ویروس نود32 ESET Internet Security 10


 بازدید: 2.9k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۲۲ ب.ظ
آنتی ویروس نود32 ESET Internet Security 10
ESET یک ابزار امنیتی مقرون به صرفه و خوب برای کامپیوتر شما است. این آنتی ویروس از مجموعه متنوعی از امکانات برخوردار است که نسبت به قیمت آن بسیار باارزش است. به عنوان مثال یک اسکنر شبکه های اجتماعی دارد که اگر لب تاپ شما به سرقت رفت می توانید با آن روی برای دزد روی صفحه اسکرین پیغام بفرستید.
در نگاه اول، محیط کاربری اصلی ناقص به نظر می رسد، ظاهرا حاوی تنها حفاظت لازم برای تجارت اینترنتی و بانکی، و ابزار بسیار مفید حفاظت از شبکه خانگی است. این شبکه شما را اسکن می کند و یک نمودار را نشان می دهد که تمام دستگاه های فعال را نشان می دهد.
اگر در این لیست نام دستگاهی را دیدید که نمی شناسید بدانید که کسی از Wi-Fi شما استفاده می کند. همچنین می توانید روتر خود را برای پیشگیری از هر گونه آسیب پذیری اسکن کنید، این قابلیت خیال شما را بابت افزایش بوت نت‌ها راحت می‌کند.
به منوی تنظیمات بروید و میزان حفاظت سیستمتان را بررسی کنید مثلا بلاک کردن سایت های فیشینگ و مخرب، بلاک کردن هرزنامه ها و اسپم‌ها، چک کردن محتوای ایمیل، حفاظت از بوت نت در مواقعی که به آن آلوده شدید، و حفاظت از دوربین وب که اهمیت رو به افزایشی پیدا کرده است. منوی تنظیمات اختیارات زیادی به شما می دهد. می توانید اتفاقات اصلی مثل عملیات های نصب و راه‌اندازی و ...، فرآیندهای اجرا، فعالیت فایل و شبکه و اتصالات شبکه را نظارت کنید.
یک مزیت جالب این است که می توانید فایل‌های شناخته نشده را ارسال کنید تا قبل باز کردن یا اجرا آنالیز شوند. همچنین می توانید ESET SysRescue Live را دانلود و اجرا کنید که سیستم را برای پیش گیری از خطراتی مثل روت‌کیت ها اسکن می کند.
ESET mobile Security شامل ویژگی فیلتر کردن تماس و پیامک است و قابلیت ضدسرقت دارد که برای شما یک هشدار می فرستد که یک سیم کارت ناشناس وارد شده است.



به دوستان خود بگوئید: