نصب نود 32 برای ویندوز 7


 بازدید: 1k
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۳:۲۳ ب.ظ
نصب نود 32 برای ویندوز 7

همانطور که پیشتر مایکروسافت در ژانویه 2020 اعلام کرد که دیگر بر روی ویندوز 7 آپدیت امنیتی جدیدی منتشر نخواهد شد. و برای همیشه یکی از موفقترین ویندوز های شرکت مایکروسافت منسوخ شد.

به همین دلیل شرکت ایست نیز اجازه نصب نرم افزار های خانگی خود  برای ویندوز های سون که به service pack 1  آپدیت نشده باشند را برای  نسخه های 12 و بالاتر را نمی دهد مگر اینکه ویندوز خود را به آخرین آپدیت مایکروسافت که در ژانویه 2020 منتشر شده بروز کنید و ویندوز خود را نیز به service pack 1 ارتقا دهید.

مراحل نصب نود 32ورژن 14 به بالا برای ویندوز 7

اگر ویندوز شما آخرین آپدیت مایکروسافت را دریافت نکرده باشد و شما اقدام به نصب آنتی ویروس نود 32 یا اینترنت سکیوریتی ورژن های بالاتر از 12 کنید بی شک با پیام outdated version of Microsoft در هنگام نصب مواجه خواهید شد.

چه کار کنیم که خطا outdated version of Microsoft دریافت نکنیم؟

ویندوز خود را به به آخرین آپدیت سرویس پک 3 سون ارتقا دهید
در صورتی که به سرویس پک 3 دسترسی ندارید فایل KB4474419 و  KB4490628 مایکروسافت را دریافت کنید.
نکته
شما پس از دریافت فایل های آپدیت KB4474419 و  KB4490628  می توانید نسخه های بالاتر از 12 یعنی ورژن 13 ورژن 14 و ورژن 15 و در آینده نسخه 16 را نصب کنید.

مراحل آپدیت ویندوز برای نصب آخرین نسخه ESET

در مرحله اول بررسی کنید که آیا ویندوز شما سرویس پک 1 باشد. دقت کنید اگر در این قسمت service pack 2 یا 3 نوشته شده باشد باشد. نیازی به دانلود فایل های سرویس پک 1 نخواهد بود زیرا شما آپدیت های بعدی مایکروسافت را دارید. در صورتی که ویندوز 7 نسخه 2009 را استفاده میکند و ویندزو شما سرویس پک نیست باید آن را به حداقل سرویس پک یک آپدیت کنید برای این کار از لینک های زیر ویندوز خود را به سرویس پک یک ارتقا دهید در صورت عدم تمایل برای آپگرید به سرویس پک 1 تمامی آموزش های زیر برای شما بی فایده خواهد بود.

چگونه بفهمیم ویندوز ما سرویس پک 1 هست یا خیر؟

برای اینکه بدانید ویندوز شما به Service Pack 1 آپگرید شده است یا خیر، روی My Computer کلیک راست کنید و گزینه آخر یعنی Properties  را کلیک کنید.

اگر عبارت service pack 1 را در قسمت اشاره شده مشاهده نکردید. از لینک زیر که توسط سایت سرزمین دانلود ارائه شده است مراحل آپگیرید به ویندوز سرویس پک 1 را طی کرده سپس ادامه اموزش را از سایت ما دنبال کنید.

پس از آپگرید شدن ویندوز پیشنهاد می کنیم یک بار ویندوز را ری استارت کنید و سپس مجد بررسی کنید آیا ویندوز شما به Service Pack 1 ارتقا پیدا کرده است یا خیر. پس از اطمینان فایل آپدیت  KB4490628 و KB4474419 را از لینک های زیر دانلود و نصب کنید

پیشنهاد ما برای نصب ویندوز:

در پایان ما پیشنهاد می کنیم دیگر نسخه محبوب ویندوز 7 را فراموش کنید و ویندوز تان را به ویندوز 10 ارتقا دهید.این ویندوز از هر لحاظ بهتر از ویندوز های قبلی شرکت مایکروسافت است. ماکیروسافت در تاریخ 14 ژانویه  2020 آخرین آپدیت خود را برای ونیدوز 7 منتشر کرد و پس از آن هرگونه خطرات امنیتی و نفوذی دیگر توسط ماکیروسافت بروز رسانی نخواهد شد و ویندوز شما در خطر نفوذ قرار خواهد گرفت. برخی از کاربران تمایلی به ارتقا ویندوز خود ندارند و همیشه این نکته را متذکر می شوند ” سیستم ما قدیمیه و ویندوز 10 رو نمی کشه” در توضیح این دسته از کاربران باید بگوییم ویندوز 10 بسیار بهینه طراحی شده است و شما با تعویض هارد تان به SSD و هچنین با رم حداقل 4 به راحتی می توانیدبا سرعت حتی بهتر از ویندوز 7 به کار های روز مره خود بپردازید!


به دوستان خود بگوئید: