حذف پسورد تنظیمات آنتی ویروس


 بازدید: 591
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ
حذف پسورد تنظیمات آنتی ویروس

حذف پسورد تنظیمات آنتی-ویروس: کاربران گرامی دلایلی که ممکن است در قسمت Advanced Setup آنتی ویروس شما پسورد بخواهد و مانع تنظیمات و یا حذف آنتی ویروس شما شود به شرح زیر است:

1- نصب نسخه ای از پک ها غیر اورجینال که توسط شرکت های سازنده CD اقدام به فعال کردن بخش پسورد در آنتی ویروس می شوند.

2- استفاده از کرک های موجود در اینترنت که بعد فعالسازی آنتی ویروس شما برای اینکه به تنظیمات دیگر، دسترسی نداشته باشید بر روی آن پسورد گذاشته می شود.

3- فعال کردن Parental Control (کنترل فرزندان): شما ممکن است از قبل بخش کنترل فرزندان را فعال کرده باشید و رمزش را فراموش کرده باشید.

در ادامه ما آموزش حذف پسورد را به شما می دهیم؛ اما ممکن است این آموزش بر روی حذف بخش مربوط به Parental Control فعال نشود که در این صورت راهی جز تعویض ویندوز نخواهید داشت.

حذف رمز عبور تنظیم شده آنتی ویروس نود 32

ابتدا می بایست ویندوز را در حالت Safe Mode بالا بیاورید.
پس از ورود به محیط ویندوز در حالت Safe Mode، از منوی Start عبارت Run را جست و جو کنید، بعد از باز شدن پنجره Run عبارت regedit را وارد کرده و Ok نمایید.
پنجره ای برای شما باز می شود، اکنون برای حذف رمز عبور تنظیم شده بر روی آنتی ویروس نود 32 باید در قسمت ریجستری به مسیر زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ ESET \ ESETSecurity \ CurrentVersion \ Info
حال بر روی Package ID راست کلیک کرده و دکمه Delete را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Yes کلیک کنید تا کار به پایان برسد.
در صورتی که از ویندوز 10 و یا ویندوز 8 استفاده می کنید به جای PackageID باید به دنبال PackageFeatures بگردید.
کافی است ویندوز را یک بار ریستارت کنید تا سیستم در حالت معمولی بالا بیاید و ببینید که پسورد تنظیم شده بر روی نرم افزار شما پاک شده است. دیگر برای دسترسی به بخش تنظیمات نیازی به پسورد نخواهید داشت. شما کاربران گرامی می توانید این روش را برای تمامی نسخه های ویندوز به همین صورت انجام دهید.
لازم به ذکر است در نسخه‌های قدیمی‌تر آنتی ویروس نود 32، Package ID در مسیر زیر قرار گرفته است که مجدد بایستی به روش بالا حذف پسورد نود 32 ورژن 10 را انجام دهید:
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ ESET \ NOD \ CurrentVersion \ Info



به دوستان خود بگوئید: