آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 آخرین ورژن - ESET NOD32 Antivirus 14


 بازدید: 4.6k
 تاریخ انتشار: ۲ آبان، ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ
آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 آخرین ورژن - ESET NOD32 Antivirus 14

امنیت همه جانبه و حریم خصوصی آنلاین را با آنتی ویروس جدید تجربه کنید

محافظت چند وجهی

با ESET NOD32 Antivirus 14 تمام دستگاه های خود را با یک برند واحد آنتی ویروس ایمن کنید. مهم نیست که با Mac ، Windows ، Android یا Linux کار کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

بانکداری و حفظ حریم خصوصی تضمین شده

آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 : با استفاده از آنتی ویروس از دسترسی غیرمجاز به رایانه خود و سوء استفاده از داده هایتان جلوگیری کنید. خرید آنلاین و دسترسی به کیف پول الکترونیکی ایمن را تجربه کنید.


از IoT و وب کم خود محافظت کنید

روتر خانگی و دستگاه های هوشمند خود را از نظر آسیب پذیری آزمایش کنید. دسترسی غیرمجاز به وب کم خود را مشاهده و مسدود کنید.
ویژگی ها

فن آوری آنتی ویروس افسانه ای

با ESET NOD32 Antivirus 14 محافظ ESET چند لایه ای که امتحانش را بار ها پس داده، با کسب اطمینان بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان ، خود را از باج افزارها و انواع دیگر بدافزارها محافظت کنید.

آنتی ویروس و ضد ویروس

آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 : دارای محافظت پیشگیرانه در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می کند.

ماشین یادگیری پیشرفته

علاوه بر آموزش ESET Machine در Cloud ، این لایه فعال به صورت محلی اجرا می شود. این برنامه بطور خاص برای شناسایی پیشرفته طراحی شده است که هرگز قبل از بدافزار دیده نشده است ، در حالی که تأثیر کم بر عملکرد دارد.

بهره برداری از مسدود کننده

حملات بلاک مخصوصاً برای جلوگیری از تشخیص آنتی ویروس و از بین بردن قفل ها و باج افزار طراحی شده است. محافظت در برابر حملات بر مرورگرهای وب ، readers PDF و سایر برنامه ها ، از جمله نرم افزارهای مبتنی بر جاوا.

اسکنر حافظه ی پیشرفته

تشخیص بدافزار پیشرفته ی سمج را که از چندین لایه رمزگذاری استفاده می کند ، قادر به پنهان کردن فعالیت خود می کند.

اسکن ابری(Cloud-Powered)

با ثبت لیست پرونده های ایمن وابسته بر اعتبار بانک اطلاعاتی ESET Live Grid® ، آنتی ویروس اسکن ها را سریعتر می کند. با مقایسه آن با اعتبار سیستم مبتنی بر ابر ، کمک می کند تا بطور فعالانه، بر اساس فعالیتش، مانع از بدافزارهای ناشناخته شویم.

هنگام دانلود پرونده ها ، اسکن کنید

در طول فرآیند دانلود کردن ، با اسکن انواع پرونده های خاص - مانند بایگانی ، زمان اسکن را کاهش می دهد.

اسکن حالت بیکار

آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 : هنگامی که رایانه شما در حال استفاده نیست ، عملکرد سیستم را با انجام اسکنهای عمیق بهبود می بخشد. کمک می کند تا تهدیدهای غیرفعال احتمالی قبل از ایجاد آسیب به شما شناسایی شود.

سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS)

آنتی ویروس به شما این امکان را می دهد که با تمرکز بر تشخیص رفتاری ، رفتار سیستم را با جزئیات بیشتری تنظیم کنید. و قوانینی را برای رجیستری سیستم ، فرآیندهای فعال و برنامه ها برای تنظیم دقیق وضعیت امنیتی خود تعیین کنید.

حفاظت از حمله مبتنی بر اسکریپت

حملات توسط اسکریپت های مخرب که سعی در سوء استفاده از ویندوز PowerShell دارند را تشخیص می دهد. همچنین جاوا اسکریپت های مخرب را که می توانند از طریق مرورگر شما حمله کنند را شناسایی می کند. مرورگرهای Mozilla Firefox ، Google Chrome ، Microsoft Internet Explorer و Microsoft Edge پشتیبانی می شوند.

اسکنر UEFI

از تهدیداتی که حتی به قبل از شروع ز ویندوز، بر روی سیستمهایی با رابط سیستم UEFI ، از یک سطح عمیق تر به رایانه شما حمله می کنند  محافظت می کند.


محافظت از حریم خصوصی

از سوءاستفاده از رمزهای عبور هکرها خودداری کنید. با خیال راحت از بانک و خرید آنلاین استفاده کنید. کودکان خود را از قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب آنلاین حفظ کنید.

سپر باج افزار (Ransomware Shield)

این آنتی ویروس بدافزارهایی را که می خواهند اطلاعات شخصیتان روی شما مسدود کنند ، بلاک می کند و سپس از شما می خواهد برای باز کردن قفل "هزینه ای" بپردازید.

محافظت از وب کم آنتی ویروس نود 32 ورژن 14

به طور مداوم تمام مراحل و برنامه های در حال اجرا بر روی رایانه شما را کنترل می کند ، تا ببیند کدام یک می خواهند از وب کم شما استفاده کنند. اگر به طور ناگهانی به وب کم تان دسترسی پیدا کنند این امر به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد آنها را مسدود کنید.

مانیتور صفحه اصلی متصل

شما را قادر می سازد تا روتر خانگی خود را در برابر آسیب پذیری ها ، از جمله رمزهای عبور ضعیف یا سیستم عامل قدیمی به روز ، تست کنید و راهنمایی و لیستی با دسترسی آسان دستگاههای متصل به روتر (تلفن های هوشمند ، IoT و غیره) را با شناسایی دستگاه بهبود یافته فراهم می کند. ، به شما نشان دهد که چه کسی کانکت است. امکان اسکن دستگاه های هوشمند برای آسیب پذیری را به شما امکان می دهد و در مورد چگونگی رفع مشکلات احتمالی به شما پیشنهاداتی می دهد.

Firewall

مانع از دسترسی غیرمجاز به رایانه و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی شما می شود.

حفاظت از حمله به شبکه آنتی ویروس نود 32 ورژن 14

علاوه بر فایروال ، به طور خودکار از رایانه خود در مقابل ترافیک شبکه مخرب محافظت می کند ، و تهدیدهای مشخص شده توسط الگوهای خطرناک ترافیک را مسدود می کند.

محافظت از بانکداری و پرداخت

دارای یک مرورگر امن مخصوص است که از طریق آن می توانید با خیال راحت آنلاین پرداخت کنید. در بانکداری اینترنتی و در حالی که به کیف پول های رمزپایه مبتنی بر وب دسترسی دارید ، به طور خودکار از شما محافظت می کند. ارتباطات بین صفحه کلید و مرورگر را برای معاملات ایمن تر رمزگذاری می کند و هنگام استفاده از این ویژگی در Wi-Fi عمومی به شما اطلاع می دهد. شما را از keyloggers محافظت می کند.

کنترل والدین

با توجه به سن فرزندان خود گزینه ای را می توانید از میان دسته بندی های برگزیده انتخاب کنید. به شما این امکان را می دهد که برای محافظت از تنظیمات در برابر تغییر و همچنین جلوگیری از حذف غیرمجاز محصول ، رمزعبوری را انتخاب کنید.

محافظت از Botnet

یک لایه امنیتی اضافه شده که در برابر بدافزارهای بات نت محافظت می کند و از سوءاستفاده از رایانه در حملات اسپم و شبکه جلوگیری می کند. این آنتی ویروس از نوعی شناسایی، به لطف نماد های شبکه ، برای مسدود شدن سریع تر ترافیک مخرب ، بهره مند شوید.

ضد فیشینگ

از حریم خصوصی و دارایی های شما در برابر تلاش های وب سایت های متقلب برای به دست آوردن اطلاعات مهم مانند نام کاربری ، کلمه عبور یا جزئیات بانکی، یا اخبار جعلی که از منابع به ظاهر معتبر تهیه می کنید، محافظت می کند. شما را از حملات هموگلیف محافظت می کند (جایگزین کردن کاراکترها در پیوندها با آنهایی که شبیه به هم هستند اما در واقع متفاوت هستند).

شبکه خارج از خانه آنتی ویروس نود 32 ورژن 14

هنگام اتصال به یک شبکه ناشناخته ، به شما هشدار می دهد و از شما می خواهد که به حالت Strict Protection بروید. آنتی ویروس، دستگاه شما را برای سایر رایانه های متصل به همان شبکه نامرئی می کند.


کنترل دستگاه

به شما امکان می دهد از کپی غیرمجاز داده های شخصی خود در یک دستگاه خارجی جلوگیری کنید. به شما امکان می دهد رسانه های ذخیره سازی - CD ، DVD ، اتصال USB و دستگاههای ذخیره دیسک را مسدود کنید. به شما امکان می دهد دستگاه های اتصال از طریق بلوتوث ، FireWire و پورت های سریالی/ موازی را مسدود کنید.

آنتی اسپام آنتی ویروس نود 32 ورژن 14

از ورود ایمیل های ناخواسته به صندوق ایمیل شما جلوگیری می کند.


ضد سرقت

با ردیابی و مکان یابی رایانه مفقود شده خود در صورت گم شدن یا سرقت و شناسایی سارقان از طریق دوربین داخلی لپ تاپ خود ایمن بمانید.

پیگیری موقعیت مکانی

به شما امکان می دهد یک وسیله را با عنوان گم شده از طریق رابط وب ضد سرقت ESET® در my.eset.com علامت بزنید تا نظارت خودکار را آغاز کنید. موقع ورود به اینترنت دستگاه را بر اساس شبکه های Wi-Fi در محدوده نمایش می دهد. به شما امکان می دهد از طریق ESET Anti-Theft در my.eset.com به اطلاعات جمع آوری شده دسترسی پیدا کنید.


ساعت فعالیت لپ تاپ

به شما امکان می دهد سارقان را از طریق دوربین داخلی لپ تاپ خود تماشا کنید. عکسهای صفحه نمایش لپ تاپ گم شده را جمع آوری می کند. کلیه عکسها و عکسهای اخیر شما را در رابط وب در my.eset.com ذخیره می کند.

بهینه سازی ضد سرقت

آنتی ویروس به شما امکان می دهد تا به راحتی برای محافظت از دستگاه خود ، ضد سرقت را تنظیم کنید. انتخاب گذرواژه‌های حساب کاربری و سیستم عامل Windows را آسان می کند. با ایجاد درخواست شما برای تغییر تنظیمات کلید سیستم ، به شما در افزایش سطح امنیت کمک می کند.

پیام یک طرفه

در my.eset.com ، یک پیام ایجاد کنید و آن را در دستگاه گمشده خود نمایش دهید - تا شانس بازیابی آن را افزایش دهید.


حداقل مصرف انرژی

بازی ، کار و مرور اینترنت بدون کندی. با حالت صرفه جویی در مصرف باتری ، بدون اتصال و به صورت آنلاین بیشتر بمانید و بدون منحرف کردن پاپ آپ از بازی لذت ببرید.

ردپای سیستم کوچک

آنتی ویروس عملکرد بالا را حفظ کرده و طول عمر سخت افزار را افزایش می دهد. متناسب با هر نوع محیط است. پهنای باند اینترنت را با بسته های بروزرسانی بسیار کوچک ذخیره می کند.

حالت گیمر

سیستم امنیتی اگر برنامه ای در تمام صفحه اجرا شود به طور خودکار به حالت خاموش تغییر می دهد. به روزرسانی ها و اعلان های سیستم برای صرفه جویی در منابع بازی ، ویدئو ، عکس یا ارائه به تعویق می افتند.

پشتیبانی از کامپیوتر قابل حمل

همه ویندوزهای پاپ آپ غیر فعال ، به روزرسانی ها و فعالیت های سیستم را برای ذخیره منابع سیستم به تعویق می اندازد تا بتوانید روی بازی یا فیلم ها متمرکز شوید.

نصب کنید و فراموش کنید

نصب ، تجدید و به روزرسانی آسان و امنیت ما نیز برای تنظیم کلیه کارهای روزمره ساده طراحی شده است. در صورت تمایل ، نمایه خود را با 150 ابزار دقیق تنظیم کنید.

راه حل یک کلیک

به شما این امکان را می دهد وضعیت محافظت خود را مشاهده کرده و به بیشترین استفاده از ابزارها در همه صفحه ها دسترسی پیدا کنید. راه حلهای جامع یک کلیک را برای مسائل احتمالی، ارائه می دهد.

ارتقا محصولات ساده

بهره مندی از فناوریهای جدید حفاظت به محض دسترسی ، برای یک سطح امنیتی بالا.

تنظیمات برای کاربران پیشرفته

تنظیمات امنیتی عمیق را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد. به شما امکان می دهد حداکثر عمق اسکن ، زمان اسکن ، اندازه پرونده ها و بایگانی های اسکن شده و موارد دیگر را خودتان تعریف کنید.

ESET SysInspector®

یک ابزار تشخیصی پیشرفته که اطلاعات مهم سیستم را برای عیب یابی طیف گسترده ای از مسائل امنیتی و سازگاری ضبط می کند.

گزارش امنیتی

بینش ماهانه در مورد چگونگی محافظت ESET از رایانه شما را گزارش می دهد. این خلاصه شامل اطلاعات مربوط به تهدیدهای شناسایی شده ، صفحات وب مسدود شده ، ایمیل های اسپم رهگیری شده ، دسترسی به وب کم مسدود شده و موارد دیگر می باشد.


مدیر دارای مجوز

مجوزها و نصبهای ESET خود را مستقیماً از پورتال my.eset.com به آسانی برای استفاده ، مشاهده و مدیریت کنید.

با آنتی ویروس افسانه ای بیشتر آشنا شویم

آنتی ویروس افسانه ای NOD32

این آنتی ویروس شما را در برابر انواع بدافزارها ، از جمله ویروس ها ، باج افزارها ، کرم ها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت می کند.

تمام منابع کامپیوتر را روشن کنید

از تمام توان رایانه خود لذت ببرید. بازی ، کار و مرور اینترنت بدون کندی!

بازی ها و فیلم های بی وقفه

در هنگام بازی کردن ، برنامه های مزاحم باز نمی شوند یا برنامه ای در حالت تمام صفحه اجرا نمی شود.
ویژگی ها

فن آوری آنتی ویروس افسانه ای

با محافظ ESET چند لایه ای که امتحانش را بار ها پس داده، با کسب اطمینان بیش از 110 میلیون کاربر در سراسر جهان ، خود را از باج افزارها و انواع دیگر بدافزارها محافظت کنید.

ضد فیشینگ بهبود یافته است

از حریم خصوصی و دارایی های شما در برابر تلاش های وب سایت های متقلب برای به دست آوردن اطلاعات حساس مانند نام کاربری ، کلمه عبور یا جزئیات بانکی محافظت می کند ، یا زمانی که اخبار جعلی را از منابع به ظاهر معتبر به شما تحمیل می کند. شما را از حملات هموگلیف محافظت می کند (جایگزین کردن کاراکترها در پیوندها با آنهایی که شبیه به هم هستند اما در واقع متفاوت هستند).

آنتی ویروس و ضد ویروس

دارای محافظت پیشگیرانه در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می کند.

ماشین یادگیری پیشرفته

علاوه بر آموزش ESET Machine در Cloud ، این لایه فعال به صورت محلی اجرا می شود. این برنامه بطور خاص برای شناسایی پیشرفته طراحی شده است که هرگز قبل از بدافزار دیده نشده است ، در حالی که تأثیر کم بر عملکرد دارد.

بهره برداری از مسدود کننده

حملات بلاک مخصوصاً برای جلوگیری از تشخیص آنتی ویروس و از بین بردن قفل ها و باج افزار طراحی شده است. محافظت در برابر حملات بر مرورگرهای وب ، readers PDF و سایر برنامه ها ، از جمله نرم افزارهای مبتنی بر جاوا.

اسکنر حافظه ی پیشرفته

تشخیص بدافزار پیشرفته ی سمج را که از چندین لایه رمزگذاری استفاده می کند ، قادر به پنهان کردن فعالیت خود می کند.

اسکن ابری(Cloud-Powered)

با ثبت لیست پرونده های ایمن وابسته بر اعتبار بانک اطلاعاتی ESET Live Grid® ، آنتی ویروس اسکن ها را سریعتر می کند. با مقایسه آن با اعتبار سیستم مبتنی بر ابر ، کمک می کند تا بطور فعالانه، بر اساس فعالیتش، مانع از بدافزارهای ناشناخته شویم.

سپر باج افزار (Ransomware Shield)

این آنتی ویروس بدافزارهایی را که می خواهند اطلاعات شخصیتان روی شما مسدود کنند ، بلاک می کند و سپس از شما می خواهد برای باز کردن قفل "هزینه ای" بپردازید.

کنترل دستگاه

به شما امکان می دهد از کپی غیرمجاز داده های شخصی خود در یک دستگاه خارجی جلوگیری کنید. رسانه های ذخیره سازی - CD ، DVD ، USB و دستگاههای ذخیره دیسک را مسدود کنید. به شما امکان می دهد دستگاه های اتصال از طریق بلوتوث ، FireWire و پورت های سریال/ موازی را مسدود کنید.

هنگام دانلود پرونده ها ، اسکن کنید

در طول فرآیند دانلود کردن ، با اسکن انواع پرونده های خاص - مانند بایگانی ، زمان اسکن را کاهش می دهد.

اسکن حالت بیکار

هنگامی که رایانه شما در حال استفاده نیست ، عملکرد سیستم را با انجام اسکنهای عمیق بهبود می بخشد. کمک می کند تا تهدیدهای غیرفعال احتمالی قبل از ایجاد آسیب به شما شناسایی شود.

سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS)

آنتی ویروس به شما این امکان را می دهد که با تمرکز بر تشخیص رفتاری ، رفتار سیستم را با جزئیات بیشتری تنظیم کنید. و قوانینی را برای رجیستری سیستم ، فرآیندهای فعال و برنامه ها برای تنظیم دقیق وضعیت امنیتی خود تعیین کنید.

حفاظت از حمله مبتنی بر اسکریپت

حملات توسط اسکریپت های مخرب که سعی در سوء استفاده از ویندوز PowerShell دارند را تشخیص می دهد. همچنین جاوا اسکریپت های مخرب را که می توانند از طریق مرورگر شما حمله کنند را شناسایی می کند. مرورگرهای Mozilla Firefox ، Google Chrome ، Microsoft Internet Explorer و Microsoft Edge پشتیبانی می شوند.

اسکنر UEFI

از تهدیداتی که حتی به قبل از شروع ز ویندوز، بر روی سیستمهایی با رابط سیستم UEFI ، از یک سطح عمیق تر به رایانه شما حمله می کنند  محافظت می کند.


حداقل مصرف انرژی

بازی ، کار و مرور اینترنت بدون کندی. با حالت صرفه جویی در مصرف باتری ، بدون اتصال و به صورت آنلاین بیشتر بمانید و بدون منحرف کردن پاپ آپ از بازی لذت ببرید.

ردپای سیستم کوچک

آنتی ویروس عملکرد بالا را حفظ کرده و طول عمر سخت افزار را افزایش می دهد. متناسب با هر نوع محیط است. پهنای باند اینترنت را با بسته های بروزرسانی بسیار کوچک ذخیره می کند.

حالت گیمر

سیستم امنیتی اگر برنامه ای در تمام صفحه اجرا شود به طور خودکار به حالت خاموش تغییر می دهد. به روزرسانی ها و اعلان های سیستم برای صرفه جویی در منابع بازی ، ویدئو ، عکس یا ارائه به تعویق می افتند.

پشتیبانی از کامپیوتر قابل حمل

همه ویندوزهای پاپ آپ غیر فعال ، به روزرسانی ها و فعالیت های سیستم را برای ذخیره منابع سیستم به تعویق می اندازد تا بتوانید روی بازی یا فیلم ها متمرکز شوید.

نصب کنید و فراموش کنید

نصب ، تجدید و به روزرسانی آسان و امنیت ما نیز برای تنظیم کلیه کارهای روزمره ساده طراحی شده است. در صورت تمایل ، نمایه خود را با 150 ابزار دقیق تنظیم کنید.

راه حل یک کلیک

به شما این امکان را می دهد وضعیت محافظت خود را مشاهده کرده و به بیشترین استفاده از ابزارها در همه صفحه ها دسترسی پیدا کنید. راه حلهای جامع یک کلیک را برای مسائل احتمالی، ارائه می دهد.

ارتقا محصولات ساده

بهره مندی از فناوریهای جدید حفاظت به محض دسترسی ، برای یک سطح امنیتی بالا.

تنظیمات برای کاربران پیشرفته

تنظیمات امنیتی عمیق را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد. به شما امکان می دهد حداکثر عمق اسکن ، زمان اسکن ، اندازه پرونده ها و بایگانی های اسکن شده و موارد دیگر را خودتان تعریف کنید.

ESET SysInspector®

یک ابزار تشخیصی پیشرفته که اطلاعات مهم سیستم را برای عیب یابی طیف گسترده ای از مسائل امنیتی و سازگاری ضبط می کند.

گزارش امنیتی

بینش ماهانه در مورد چگونگی محافظت ESET از رایانه شما را گزارش می دهد. این خلاصه شامل اطلاعات مربوط به تهدیدهای شناسایی شده ، صفحات وب مسدود شده ، ایمیل های اسپم رهگیری شده ، دسترسی به وب کم مسدود شده و موارد دیگر می باشد.

مدیر دارای مجوز

مجوزها و نصبهای ESET خود را مستقیماً از پورتال my.eset.com به آسانی برای استفاده ، مشاهده و مدیریت کنید.


مجوز ESET NOD32 Antivirus 14 خود را انتقال دهید

ESET NOD32 مجوز آنتی ویروس است و می تواند به سیستم عامل های MacOS یا Linux منتقل شود.



به دوستان خود بگوئید: