نحوه نصب و فعالسازی موبایل سکیوریتی – لایسنس eset mobile security


 بازدید: 389
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۴:۳۷ ب.ظ
نحوه نصب و فعالسازی موبایل سکیوریتی – لایسنس eset mobile security

در ابتدا برای نصب اپلیکیشن ESET Mobile Security از گوگل پلی اندروید مراجعه نمایید.

توجه: بهتر است اپلیکیش را از google play یا از سایت ESET دانلود کنید.

مراحل نصب ESET Mobile Security

1- از بخش Country کشور United Statesرا انتخاب کنید. (!!دقت کنید مهم است حتما کشورUnited States انتخاب شود!!) پس از انتخاب کشور روی Next کلیک کنید.
2- روی دکمه Allow All کلیک کنید.
می توانید از اکانت گوگل خود استفاده کنید! ما در اینجا روی Skip ضربه می زنیم اما شما می توانید یکی از این گزینه ها را برای تایید ایمیل وارد کنید.
در تصویر زیر، روی گزینه Select انتخاب کلیک کنید تا لیست ایمیل های شما به نمایش در بیاید (اگر ایمیلی ندارید روی add accout کلیک کنید)
توجه:
دقت کنید شما حتما باید یک ایمیل معتبر به ESET بدهید. یا اگر اکانت گوگل دارید به مرحله قبل برگردید و اکانت گوگل خود را انتخاب کنید.
پس از وارد کردن ایمیل منتظر بمانید تا مراحل نصب به پایان برسد.
نکته:
ممکن است بعد از وارد کردن ایمیل خود با خطای اینکه به اینترنت متصل نیستید مواجه شوید، اگر از اینترنت خود اطمینان دارید که وصل می باشد باید تغییر آی پی دهید، زیرا شرکت ESET آی پی های ایران را به دلیل تحریم های آمریکا مسدود کرده است.
در مرحله بعد از شما می خواهد که آیا می خواهید اکانت رایگان 30 روزه را فعال کنید، که بهتر است این کار را نکنید مگر اینکه قبلا لایسنس نخریدید! اگر برای خرید لایسنس موبایل سکیوریتی اقدام کرده اید بهتر است روی Skip کلیک کنید تا بعدا لایسنس خود را در گوشی وارد کنید.
در مرحله بعد پیغام نصب با موفقیت انجام شد برای شما به نمایش در خواهد آمد. در این مرحله روی Start Frist Scan ضربه بزیند.
در این مرحله روی Continue ضربه بزنید تا دسترسی های لازم به ESET را در گوشی همراه خود بدهید و در مرحله بعد در صورت تمایل به دسترسی ESET گزینه Allow را ضربه بزنید.
پس از نصب کامل آنتی ویروس، برای شما شکل تصویر زیر به نمایش در خواهد آمد اما از انجایی که لایسنس ESET Mobile Security را فعال نکردید بسیاری از ابزار های ESET برای شما غیر فعال خواهد بود در این مرحله در صورتی که برای خرید لایسنس ESET اقدام کردید روی گزینه License کلیک کنید.
در تصویر زیر، مطابق فرمتی که نمایش داده شده لایسنس خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Active ضربه بزنید و متنظر تایید باشید پس از تایید روی Finish کلیک کنید.
و در پایان شما می توانید اعتبار لایسنس خود را مشاهده کنید.



به دوستان خود بگوئید: