درباره آنتی ویروس نود 32


 بازدید: 413
 تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند، ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸ ق.ظ
درباره آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود32 چیست؟

آنتی ویروس نود32 یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس در دنیا است که توسط شرکت ESET تولید می‌شود. این برنامه با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و قدرتمند خود، تلاش می‌کند تا کاربران را در برابر تهدیدات امنیتی اینترنتی مانند ویروس‌ها، تروجان‌ها، اسپای‌ویر و … محافظت کند.

ویژگی‌های برتر آنتی ویروس نود32

سرعت بالا: در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای آنتی ویروس، آنتی ویروس نود32 به دلیل الگوریتم خاص خود، سرعت بسیار بالایی در تشخیص و حذف فایل‌های آلوده دارد. کم حجم بودن: این آنتی ویروس با اینکه به دلیل داشتن قابلیت‌های پیشرفته، یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس است، اما با توجه به شدت کارآیی خود، کم حجم بودنی دارد. کارایی بالا: نرم‌افزار آنتی ویروس نود32 با داشتن قابلیت‌های مختلفی که در بسیاری از نرم‌افزارهای آنتی ویروس موجود نیست، کارایی بسیار بالایی دارد.

روش کار آنتی ویروس نود32

برای جلوگیری از ورود ویروس‌ها به سیستم، آنتی ویروس نود32 ابتدا با به کارگیری مکانیزم‌های خود، تمامی فایل‌ها و نرم‌افزارهایی را که در سیستم قرار دارند، بررسی می‌کند. در صورتی که فایلی را که قرار است بررسی شود، این آنتی ویروس قبلاً بررسی کرده باشد، تغییراتی که در فایل ایجاد شده است را بررسی کرده و در صورتی که هیچ گونه تغییری در فایل مشاهده نشود، آن را از لیست تهدیدات حذف می‌کند.

به طور کلی، نرم‌افزار آنتی ویروس نود32 با توجه به الگوریتم‌های قدرتمند خود، برای تشخیص و حذف فایل‌های آلوده در سیستم کامپیوتر شما از دو روش استفاده می‌کند:

روش بررسی فایل‌ها:

در این روش، نرم‌افزار آنتی ویروس نود32 با استفاده از الگوریتم‌های خود، تمامی فایل‌هایی که در سیستم شما قرار دارند را بررسی می‌کند و در صورتی که فایلی را که قرار است بررسی شود، قبلاً بررسی کرده باشد، تغییراتی که در فایل ایجاد شده است را بررسی کرده و در صورتی که هیچ گونه تغییری در فایل مشاهده نشود، آن را از لیست تهدیدات حذف می‌کند.

روش بررسی فعالیت‌های شبکه:

در این روش، نرم‌افزار آنتی ویروس نود32 با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در برنامه گنجانده شده است، فعالیت‌های شبکه را بررسی می‌کند. این روش به خصوص برای جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها و تروجان‌ها به سیستم کاربرد دارد.


آنتی ویروس نود 32 یکی از محصولات شرکت ESET است که برای مقابله با تهدیدات امنیتی در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، آندروید و دیگر پلتفرم‌های موجود به‌کار می‌رود. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای که به‌صورت مستمر بروزرسانی می‌شوند، تلاش می‌کند تا انواع حملات مخرب از جمله ویروس‌ها، تروجان‌ها، بدافزارها، نرم‌افزارهای جاسوسی و ... را شناسایی و از بین ببرد. آنتی ویروس نود 32 قابلیت‌های مختلفی را از جمله اسکن سریع و دقیق، فایروال، دفاع در برابر فیشینگ و اسپم، حفاظت از حریم خصوصی و ... ارائه می‌دهد. همچنین این نرم افزار قابلیت کنترل پدیده‌های اجتماعی از جمله تهدیدهایی که به‌سادگی می‌توانند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف انجام شوند را نیز فراهم می‌کند.



به دوستان خود بگوئید: