مقایسه سه آنتی ویروس جدید مک کافی


 بازدید: 2.8k
 تاریخ انتشار: ۲۴ تیر، ۱۳۹۷، ۱:۴۷ ق.ظ
مقایسه سه آنتی ویروس جدید مک کافی

آنتی ویروس قدیمی و صاحب نام مک کافی در زمان خودش یکی از بهترین آنتی ویروس ها بود و هنوز هم کاربرد دارد. این آنتی ویروس فقط مخصوص کامپیوترهای خانگی است و از سیستم خانگی شما در برابر حملات آنلاین و دانلودهای خطرناک محافظت می کند. اما محصولات جدیدتر شرکت مک کافی، بطور همزمان علاوه بر ویندوز، برای مک، تبلت و موبایل نیز کاربرد دارند. سه آنتی ویروس معتبر، جدید و پرکاربرد مک کافی که در این مقاله بررسی می شوند، اینترنت سکیوریتی مک کافی، آنتی ویروس پلاس مک کافی و LiveSafe نام دارند.

ویژگی های مشترک اینترنت سکیوریتی مک کافی، آنتی ویروس پلاس مک کافی و LiveSafe

•هر سه آنتی ویروس فوق با سیستم های کامپیوتری خانگی، موبایل ها، تبلت و مک بوک سازگار هستند.
•سه آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی مک کافی، آنتی ویروس پلاس مک کافی و LiveSafe از وسایل متعددی بطور همزمان پشتیبانی می کنند.
•هر سه آنتی ویروس قادر هستند عملکرد دستگاه را در بهینه‌ترین حالت ممکن حفظ کنند.
•هر سه مجهز به فایروال شخصی هستند که مانند سدی در برابر به سرقت رفتن اطلاعات شخصی شما و حمله سایت های مخرب عمل می کند.
•هر سه دارای ابزار آنتی ویروس بسیار قوی و همچنین WebAdvisor هستند که به جستجوی امن اینترنتی منجر می‌شود و سایت‌های مخرب را متوقف می‌کند.

تفاوت‌های آنتی ویروس‌های اینترنت سکیوریتی مک کافی، آنتی ویروس پلاس مک کافی و LiveSafe

آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی مک کافی علاوه بر مشخصات فوق، دارای ویژگی آنتی اسپم – آنتی فیشینگ است که از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی و حمله هکرها جلوگیری می کند. همچنین اینترنت سکیوریتی مک کافی دارای ویژگی مدیریت رمز عبور، البته فقط برای یک کاربر است.
آنتی ویروس LiveSafe قابلیت های اینترنت سکیوریتی را بطور کامل دارد و در ضمن، مدیریت پسورد آن برای 5 کاربر قابل استفاده است. همچنین قابلیت حفاظت از ذخیره فایل و حفاظت از ذخیره ابری را نیز دارد که به پشتیبان گیری ایمن منجر می شود.



به دوستان خود بگوئید: