بررسی کامل آنتی ویروس ESET Smart Security Premium


 بازدید: 5.7k
 تاریخ انتشار: ۲۲ تیر، ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ
بررسی کامل آنتی ویروس ESET Smart Security Premium

ESET Smart Security Premium یکی از سه آنتی ویروس ویندوز شرکت ای اس ای تی است. این آنتی ویروس ویندوز جدیدترین و کامل‌ترین محصول مخصوص ویندوز برند معتبر ESET می باشد و مخصوص افرادی است که حفاظتی کامل و همه جانبه را از یک آنتی ویروس توقع دارند. معنی نام این آنتی ویروس ویندوز "عالی‌ترین امنیت هوشمند ESET" و واقعا راه حل های عالی ضد بدافزاری را بر اساس تعادل بی نقصی از تشخیص، سرعت و قابل کاربرد بودن ارائه کرده است. Smart Security Premium هویت دیجیتال شما را با هسته آنتی ویروسی افسانه‌ای خود حفظ می‌کند و امنیت آنلاین بچه‌ها را با ویژگی کنترل حفاظتی والدین خود تامین می‌کند. فایل‌ها و رسانه‌های قابل حذف را رمزگذاری می‌کند. رمزهای عبور را سازماندهی کرده و ذخیره می‌کند و لپ تاپ را با ویژگی‌های شاخص ضد دزدی خود حفاظت می‌کند.

ویژگی های آنتی ویروس ویندوز Smart Security Premium

همانطور که قبلا گفتیم، آنتی ویروس ویندوز Smart Security Premium نسبت به اینترنت سکیوریتی فقط دو برتری دارد. از آنجا که به بررسی سایر ویژگی‌ها بطور مفصل در مقاله اینترنت سکیوریتی پرداخته شده است، در اینجا دو ویژگی متفاوت Smart Security Premium ذکر می‌شوند:

داده‌های امن

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد فایل‌های خود و حتی سخت افزارهای قابل جابجایی مثل فلش را رمزگذاری کنید. بنابراین حتی در صورت سرقت لپ تاپ یا فلش از داده‌های شما محافظت خواهد شد. بنابراین جمع آوری داده‌ها و یا به اشتراک گذاری آنها در امنیت کامل انجام خواهد شد.

مدیریت رمز عبور

این قابلیت به شما کمک خواهد کرد رمزهای عبور را ذخیره و سازماندهی کنید و برای امنیتی فوق العاده رمزهای عبور فوق العاده قوی رمزگذاری شده تعیین کنید. هر چند این محصول آنتی ویروس ویندوز است، شما می توانید اپلیکیشن مدیریت پسورد ESET را برای مک، اندروید یا آیفن خود نیز دانلود کنید. این برای یکپارچه‌ای استفاده از مدیریت رمز عبور در نظر گرفته شده است.



به دوستان خود بگوئید: