بررسی کامل آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی


 بازدید: 2.6k
 تاریخ انتشار: ۱۸ تیر، ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ
 بررسی کامل آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی

آنتی ویروس ESET اینترنت سکیوریتی یکی از محصولات شاخص و بسیار پرطرفدار شرکت eset است. ESET Internet Security یک آنتی ویروس ویندوز است که با حفاظت چند لایه سیستم کامپیوتری شما را از تمامی انواع تهدیدات سایبری آنلاین و آفلاین در امان نگه می دارد. دستیابی به کامپیوتر شما و استخراج داده‌های آن با استفاده از آنتی ویروس ویندوز ESET  اینترنت سکیوریتی بسیار مشکل است. یکی از قابلیت های شاخص ESET اینترنت سکیوریتی این است که پرداخت اینترنتی پول کاملا امن انجام گیرد. یکی دیگر از موارد امنیتی که اینترنت سکیوریتی به آن پرداخته است امنیت وب کم و روتر خانگی است. در شکل زیر می توانید مشخصات اینترنت سکیوریتی را با دو آنتی ویروس دیگر ویندوز از همین شرکت یعنی نود32 و Premium Smart Security مقایسه کنید.

امنیت بیشتر اینترنت با اینترنت سکیوریتی

آنتی ویروس و آنتی کرم

اینترنت سکیوریتی این قابلیت را دارد که حفاظت فعالی را در مقابل انواع تهدیدات دیجیتالی از جمله ویروس، کرم، باج افزار و ... فراهم آورد.

سپر باج افزاری

اینترنت سکیوریتی کامپیوتر و لپ تاپ شما را از حمله باج افزارها (Ransomware) که سعی می کنند سیستم شما را قفل کرده و بابت باز کردن قفل درخواست پول می‌کنند محافظت می کند.

Exploit Blocker

برخی حمله ها بطور ویژه برای حمله به آنتی ویروس و از کار انداختن آن طراحی شده‌اند، این حملات بخصوص از طریق پی دی اف خوان‌ها و نرم افزارهای مبتنی بر جاوا راه اندازی می‌شوند. ویژگی فوق برای متوقف کردن چنین حملاتی است.

آنتی فیشینگ

قابلیت آنتی فیشینگ اینترنت سکیوریتی از استخراج اطلاعات و بخصوص اطلاعات بانکی شما توسط سایت‌های جعلی جلوگیری می‌کند.

اسکنر UEFI

سیستم هایی که از حدواسط سیستمی UEFI استفاده می کنند می توانند مورد حمله بدافزارهایی قرار بگیرند که حتی در زمان خاموش بودن ویندوز به آن صدمه بزنند. اینترنت سکیوریتی حتی جلوی این حملات را نیز می‌گیرد.

اسکن کردن قدرت گرفته از فضای ابری

اینترنت سکیوریتی از یک دیتابیس خاص مخصوص شرکت ESET استفاده کرده و فایل‌هایی را که از قبل به عنوان فایل‌های امن شناسایی شده‌اند به عنوان لیست سفید در نظر می‌گیرد. در نتیجه هنگام اسکن کردن کامپیوتر شما وقتی را برای اسکن کردن این فایل‌ها هدر نمی دهد و در عوض فایل‌هایی را که از قبل مشکوک لیست شده‌اند با دقت بیشتری جستجو می‌کند.

حفظ امنیت تمامی اعضای خانواده با اینترنت سکیوریتی

فایروال

ویژگی فایروال از دستیابی هکرها و افراد سودجو به کامپیوتر و اطلاعات شما جلوگیری می‌کند.

نظارت بر اتصالات خانگی

این ویژگی شما را قادر می‌کند تا روتر خانگی را برای بررسی نقاط ضعف امتحان کنید، مثل رمز عبورهای ضعیف یا تاریخچه ویندوز و سپس پیشنهادات خوبی را برای رفع این نقاط ضعف امنیتی مطرح می‌کند. این پیشنهادات قابل کاربرد برای گوشی‌های هوشمند نیز می‌باشد.

حفاظت از سیستم پرداخت بانکی

این ویژگی در هنگام پرداخت‌های آنلاین بانکی و خرید آنلاین امنیت شما را تامین می‌کند. در واقع اینترنت سکیوریتی با این ویژگی انتقالات بین صفحه کلید و مرورگر را رمزگذاری می‌کند.

حفاظت بوتنت

لایه امنیتی جدیدی را اضافه می‌کند که از سیستم شما در برابر بدافزار botnet حفاظت می‌کند تا داده‌های آن توسط حملات شبکه‌ها و اسپم‌ها استخراج نشود.

حفاظت وب کم

به طور پیوسته تمام فرآیندها و نرم افزارهای اجرا شده روی سیستم شما را نظارت می‌کند تا ببینید چه کسی می‌خواهد از وب کم استفاده کند. به شما هشدار می‌دهد که فردی ممکن است بخواهد به وب‌کم شما دسترسی پیدا کند.

نظارت بر کودکان

گزینه های نظارتی مطابق با سن فرزند شما را پیشنهاد می‌دهد. یک رمز عبور تعریف می‌کنید تا فردی بجز خودتان نتواند تنظیماتی را که روی کامپیوتر فرزند خود اعمال کرده‌اید تغییر دهد.

حفاظت از لپ تاپ با اینترنت سکیوریتی

ردیابی موقعیت

بعد خرید آنتی ویروس، ESET به شما یک آدرس اختصاصی مثلا my.eset.com می‌دهد، در این آدرس یک حدواسط شبکه ضد سرقت تعبیه شده است که در صورت گم شدن دستگاه می‌توانید از آنجا آن را ردیابی کنید. وقتی دستگاه به صورت آنلاین وصل شود، بر اساس موقعیت شبکه‌های Wi-Fi شناسایی می‌شود.

بهینه سازی ضد دزدی

این ویژگی باعث می‌شود از بالاترین سطح امنیت ضد دزدی بهره‌مند باشید، مثلا قفل ویندوز را پیکربندی کنید یا پسوردهای سیستم را اجرایی کنید.

نظارت بر فعالیت لپ تاپ

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین لپ تاپ دزد را ببینید! اسنپ شات‌هایی را از صفحه اسکرین لپ تاپ از دست رفته جمع آوری می‌کند. عکس‌ها و اسنپ شات‌ها در همان آدرس my.eset.com جمع آوری می‌شوند.

سایر ویژگی ها

اینترنت سکیوریتی نیز مثل نود32 از قابلیت‌های مربوط به استفاده از حداکثر توان کامپیوتر مثل مود گیمر بهره‌مند است. ویژگی های استفاده آسان و مدیریت لایسنس آن نیز مثل نود32 است.





به دوستان خود بگوئید: