بررسی کامل آنتی ویروس نود32


 بازدید: 4k
 تاریخ انتشار: ۱۶ تیر، ۱۳۹۷، ۲:۰۰ ق.ظ
بررسی کامل آنتی ویروس نود32

نود32 معروف ترین آنتی ویروس شرکت ESET است که در ایران نیز بدلیل قابلیت های خوبش بسیار استفاده شده و می شود. این آنتی ویروس دستگاه شما را در برابر انواع ویروس‌ها، کرم‌ها، باج افزارها، روت کیت‌ها، و بدافزارهای جاسوسی محافظت می‌کند. آنتی ویروس نود 32 برای منابع کامپیوتری سبک محسوب می‌شود، بنابراین، در زمان کارکرد نود 32 می‌توان از تمام قدرت کامپیوتر لذت برد، بازی کرد، در اینترنت جستجو کرد یا هر کار کامپیوتری دیگری را انجام داد. محیط کاری آنتی ویروس نود 32 ساده و کاربرد پسند طراحی شده است.

لذت بردن از سرعت بالای کامپیوتر با نود32

یکی از ویژگی‌های مهم هر آنتی ویروسی این است که هنگام کار با سیستم کامپیوتری سرعت آن را پایین نیاورد. نود32 تمهیدات خوبی برای این هدف در نظر گرفته است:

Small System Footprint

حفظ عملکرد بالا و طول عمر سخت‌افزاری کامپیوتر را افزایش می دهد. متناسب با هر نوع محیط سیستمی، موجب صرفه جویی در پهنای باند اینترنت با بسته های بروز رسانی بسیار کوچک می‌شود.

پشتیبانی کامپیوتر قابل حمل

تمام پنجره های پاپ آپ غیر قابل اجتناب، بروزرسانی‌ها و ... را به تعویق می‌اندازد، تا منابع سیستم حفاظت شوند و بتوانید روی بازی یا فیلم تمرکز داشته باشید.

حالت گیمر

مود گیمر یک قابلیت عالی برای عاشقان گیم است، این ویژگی اگر هر برنامه‌ای بطور تمام صفحه در حال اجرا باشد، مثل گیم، فیلم یا ... آنتی ویروس را به مود خاموشی سوئیچ می‌کند و اعلان ها و بروز رسانی‌ها را به تعویق می‌اندازد.

استفاده آسان از نود32

آنتی ویروس نود 32 طوری طراحی شده است که ساده نصب شود، ساده استفاده شود و ساده بروزرسانی شود یا ارتقا پیدا کند.

راه حل تک کلیک

تمام موقعیت های و ویژگی های امنیتی آنتی ویروس نود32 از تمام صفحات قابل دسترس است.

ارتقا محصول راحت

به محضی که یک فناوری جدید امنیتی توسط اینترنت سکیوریتی عرضه می‌شود، می توانید از آن بهره‌مند شوید.

تنظیمات ویژه کاربران پیشرفته

اگر دوست داشته باشید می توانید نود32 را طوری تنظیم کنید تا عمق اسکن بیشتری انجام دهد، زمان اسکن یا سایز فایل‌ها را برای اسکن تنظیم کنید.

مدیریت لایسنس

شرکت ESET برای کاربران خود یک پورتال خاص با آدرس my.eset.com در نظر می‌گیرد که تمام تنظیمات خود را بطور مستقیم از آنجا نیز می توانند انجام دهند.

در این بخش به ویژگی های مهم نود 32 برای وب سایت‌ها اشاره می شود.

اینترنت امن‌تر با استفاده از نود32

NOD32 دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای یک وب گردی امن است، در ادامه با این قابلیت‌ها بیشتر آشنا شوید:

آنتی ویروس و آنتی کرم

حفاظت پیشگیرانه نود32 علیه انواع تهدید های دیجیتال، از جمله ویروس ها، روت کیت ها، کرم ها و نرم افزارهای جاسوسی ارائه شده است.

سپر باج افزاری

این قابلیت بدافزارهایی را که داده‌های شخصی شما را قفل کرده و برای باز کردن آن درخواست پول می کنند، بلاک می‌کند.

Exploit Blocker

این ویژگی حملاتی را که بطور ویژه برای تشخیص آنتی ویروس طراحی شده‌اند بلاک می‌کند و قفل‌های صفحه نمایش و باج افزارهای را حذف می‌کند. در مقابل حملات بر روی شبکه اینترنت، مرورگرها، pdf خوان ها و سایر اپلیکیشن‌ها مثل نرم افزارهای مبتنی بر جاوا حفاظت ایجاد می کند.

آنتی فیشینگ

این قابلیت برای محافظت از حریم خصوصی و دارایی‌های شما در برابر تلاش‌های وب سایت‌های جعلی برای بدست آوردن اطلاعات حساس مانند نام‌های کاربری، رمزهای عبور یا جزئیات بانکی است.

اسکنر UEFI

برخی تهدیدات سایبری وجود دارند که بر روی سیستم‌هایی با حدواسط سیستمی UEFI در سطح عمیق‌تری به سیستم‌های کامپیوتری حمله می کنند، حتی قبل از اینکه ویندوز روشن شود! نود32 دارای این امتیاز است که اسکنری برای حفاظت در برابر چنین تهدیداتی دارد.

اسکن کردن قدرت گرفته از فضای ابری

اسکن کردن قدرت گرفته از فضای ابری (Cloud powered scanning) یکی از امتیازات شاخص آنتی ویروس نود 32 است که سرعت اسکن‌ها را با توجه به دیتابیس فایل ESET Live Grid® بالا می برد. طرز کار چنین قابلیتی بر این اساس است که برخی فایل‌ها به عنوان فایل‌های امن لیست سفید در این دیتابیس‌ها تعریف می شوند و وقتی شما همان فایل را اسکن می‌کنید (مثلا یک نرم افزار معتبر) وقتی برای اسکن آن به هدر داده نمی‌شود. از طرفی، برخی تهدیدات شناخته شده برای این دیتابیس‌ها نیز متوقف می‌شوند.




به دوستان خود بگوئید: