مقایسه چهار آنتی ویروس ویندوز اینترنت سکیوریتی


 بازدید: 2.3k
 تاریخ انتشار: ۱۳ تیر، ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ
مقایسه چهار آنتی ویروس ویندوز اینترنت سکیوریتی
اینترنت سکیوریتی نام یکی از معتبرترین برندهای آنتی ویروس است که چندین دهه سابقه دارد. محصولات آنتی ویروس این شرکت معمولا نام ESET را با خود دارند و معروف‌ترین آنها در کشور ما نود 32 است. اینترنت سکیوریتی در حال حاضر آنتی ویروس‌های مختلفی را برای ویندوز، موبایل و مک بوک‌ها ارائه می دهد که همگی جز بهترین آنتی ویروس ها هستند.

آنتی ویروس های ویندوز اینترنت سکیوریتی

اینترنت سکیوریتی 4 محصول آنتی ویروس ویندوز به نام‌های ESET NOD32، ESET Internet Security ، ESET Multi-Device Security و ESET Smart Security Premium دارد.

ویژگی های مشترک آنتی ویروس های ویندوز اینترنت سکیوریتی

تمام چهار محصول فوق دارای آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار، آنتی فیشینگ، حالت گیمر، بلاک کننده استخراجی، اسکنر UEFI، اسکن کردن نیرو گرفته ابری (Cloud-Powered Scanning)، ردپای سیستم کوچک (Small System Footprint)، حفاظت در برابر حمله بر اساس اسکریپت، و ویژگی مهم سپر باج افزاری هستند. پس تمام محصولات اینترنت سکیوریتی تا حد زیادی حفاظت سیستم‌های دیجیتال را تامین می کنند. ضمنا تمامی محصولات از  پشتیبانی رایگان در هر زبانی و مدیریت لایسنس بهره‌مند هستند.

تفاوت های آنتی ویروس های ویندوز اینترنت سکیوریتی

به غیر از نود 32، سه محصول دیگر اینترنت سکیوریتی از ویژگی های حفاظت از پرداخت و عملیات‌های بانکی، فایروال، آنتی اسپم، حفاظت از حمله شبکه، حفاظت از بوتنت، کنترل توسط والدین، حفاظت از وب‌کم، مونیتور متصل شده خانه، و ضد دزدی برخوردار هستند. محصول حفاظت از چند وسیله ESET (ESET Multi-Device Security) به غیر از این ویژگی ها قابلیت حفاظت از پلت فرم عرضی هم دارد. در نهایت باید گفت کامل ترین آنتی ویروس ویندوز اینترنت سکیوریتی ESET Smart Security Premium است که در کنار تمام ویژگی های فوق، مدیریت پسورد و داده‌های امن را هم ارائه می دهد. بنابراین بسته به سطح امنی که نیاز دارید، به هر حال یکی از آنتی ویروس‌های اینترنت سکیوریتی بخوبی می تواند خواسته‌های حفاظتی شما را تامین کند.



به دوستان خود بگوئید: