اپلیکیشن نظارت بر کودک ورژن 7 Mobile Spy Basic


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد، ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ
اپلیکیشن نظارت بر کودک ورژن 7 Mobile Spy Basic

اگر از خیلی از ما سوال بپرسند که بهترین روش حفاظت از تهدیدات سایبری چیست پاسخ دهیم آنتی ویروس ها. اشتباه هم نیست، آنتی ویروس ها هرچند هنوز آنتی ویروس نامیده می شوند ولی در واقع امنیت سایبری را به شکل های مختلف تامین می کنند. بدافزارها فقط ویروس نیستند، کرم و باج افزارها نیز فقط دو نوع دیگر از تهدیدات سایبری اضافه بر ویروس ها هستند. برای کودکان علاوه بر اینگونه تهدیدات سایبری، نفس استفاده بیش از حد از گوشی موبایل خطرناک است. به همین دلیل اپلیکیشن های کنترل کودک یا parental controls به منظور مدیریت و ایجاد محدودیت بر روی گوشی های موبایل بچه ها طراحی شده اند. یکی از این اپلیکیشن‌ها موبایل اسپای بیسیک است.

ویژگی های موبایل اسپای بیسیک ورژن 7:

موبایل اسپای بیسیک با نرم افزارهای مشابه خود کمی متفاوت است، ویژگی های قوی آن متمرکز بر قفل کردن فعالیت فرزند شما است. این یک روش خوب است اگر این چیزی است که شما در نرم افزار کنترل والدین دنبال آن هستید. اما متوجه خواهید شد که شما فقط می توانید برنامه ها را مسدود کنید، محدودیت زمانی را متاسفانه نمی توانید تعیین کنید، و نظارت بر رسانه های اجتماعی تنها در یک دستگاه روت شده کار می کند. ولی می توان یک هشدار برای زمانی که یک شماره مشخص با تلفن فرزند شما تماس می گیرد تنظیم کرد.
این اپلیکیشن ویژگی های ردیابی موقعیت مکانی و جغرافیایی دارد. هر زمانی که دستگاه از فاصله ای که برایش تنظیم کرده اید دور شد، می توانید هشدار دریافت کنید یا اگر دستگاه در مجاورت مکان هایی که مشخص می کنید استفاده شود باز هم هشدار دریافت می کنید. با این حال، برای استفاده از این ویژگی ها، باید با یک پروسه نصب و راه اندازی مشکل مواجه شوید بنابراین نمی توان گفت در کل بهترین نرم افزار ممکن برای تامین امنیت سایبری فرزند شما است.



به دوستان خود بگوئید: