اپلیکیشن کنترل کودک Norton Family Premier برای iOS


 بازدید: 2.9k
 تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد، ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ
اپلیکیشن کنترل کودک Norton Family Premier برای iOS

اپلیکیشن هایی که برای کنترل نوع استفاده کودکان و نوجوانان از گوشی‌های هوشمند طراحی شده است یکی از بهترین روش‌هایی هستند که والدین می توانند سایت‌های نامناسب را بر روی گوشی فرزند خود بلاک کنند، برای استفاده از اپلیکیشن ها محدودیت زمانی تعریف کنند یا موقعیت جغرافیایی فرزند خود را ردیابی کنند. ولی محدودیت‌هایی که اپل برای مدیریت دستگاه‌های موبایل خود اعمال کرده است طوری است که یافتن برنامه ای که بتوانید آنچه را بچه ها با گوشی آیفون خود انجام می دهند نظارت کنید مشکل است. مدیریت گوشی موبایل بچه ها و نوع استفاده کودک و نوجوان از اینترنت بسیار مهم است. برای مقابله با تهدیدات سایبری یک روش خوب اپلیکیشن های حفاظتی است.

فواید اپلیکیشن کنترل کودک نوترون برای آیفون

 نسخه iOS نورتون فمیلی پریمیر یک انتخاب خوب برای حفظ امنیت سایبری گوشی موبایل بچه ها است. نوتون که یک سازنده آنتی ویروس معتبر است، در این اپلیکیشن ابزارهای فیلترینگ خوبی قرار داده است، چه از مرورگر درون سازی شده آیفون یعنی Safari استفاده شود و چه از خود مرورگر نوترون. یکی از ویژگی های خوب این فیلترها این است که بر اساس سن هستند و ضمنا شما می توانید آنها را سفارشی سازی نیز بکنید.
یکی از ویژگی های خوب دیگر نوترون ردیابی موقعیت است که به شما اجازه می دهد موقعیت دقیق کودک را بدانید.
یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن حفاظتی آیفون گزارش های روزانه و هفتگی سایت هایی است که کودک بازدید کرده است و لینک‌هایی که کار مرور و نظارت بر فعالیت‌های کودک را راحت می کند.

معایب اپلیکیشن کنترل کودک نوترون برای آیفون

متاسفانه نوترون امکان ایجاد محدودیت زمانی را چه برای اپلیکیشن های ویژه و چه به صورت کلی فراهم نکرده است. ضمنا نمی توانید اپلیکیشن ها را برای عدم استفاده کودک بلاک کنید.
اپلیکیشن parental control نوترون جز آن دسته از این اپلیکیشن ها است که داخل پکیج آنتی ویروس تعبیه شده است. یعنی با خرید پکیج کامل آنتی ویروس Norton Security Premium به این نرم افزار دسترسی خواهید داشت.



به دوستان خود بگوئید: