اپلیکیشن نظارت بر کودک ESET


 بازدید: 2.6k
 تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد، ۱۳۹۷، ۵:۳۶ ب.ظ
اپلیکیشن نظارت بر کودک ESET
والدین این روزها بسیار نگران مدت زمانی هستند که بچه ها با گوشی های موبایل صرف می کنند. همچنین مشخص نیست آنها در صفحه نمایش گوشی مشغول دیدن چه چیزی هستند و یا وارد چه سایت‌هایی می شوند. امنیت در گوشی همراه برای کودکان از اهمیتی بیش از بزرگسالان برخوردار است. اپلیکیشن‌های نظارت بر کودک راه حل خوبی برای کنترل و مدیریت استفاده از گوشی موبایل برای کودکان و نوجوانان است. برخی از این اپلیکیشن ها توسط کمپانی های نام‌ آور سازنده آنتی ویروس ساخته می شوند. معمولا امکان خرید جداگانه آنها هم وجود دارد، ولی بسیار به صرفه تر است اگر کل پکیج آنتی ویروسی خریداری شود.

ویژگی های اپلیکیشن اندروید ESET Parental Control

اپلیکیشن نظارتی ESET Parental Control از قابلیت نصب آسان بهره‌مند است. با استفاده از اپلیکیشن نظارت والدین ESET شما می توانید بطور اتوماتیک فیلترهای وب سایت ها را بر اساس موضوع تنظیم کنید، این کار با استفاده از رابط کاربردی پورتال والدین راحت است.
ایجاد کردن محدودیت زمانی هم راحت است، چه تعیین مدت زمانی که کودک با گوشی موبایل خود اجازه دارد کار کند و چه مدت زمانی که می تواند با اپلیکیشن‌هایی کار کند که با نشانه بازی و سرگرمی تعریف کرده اید. البته زمان های مختلف برای اپلیکیشن‌های مختلف نمی توانید تعریف کنید و آن محدودیت زمانی برای همه اپلیکیشن های بازی و سرگرمی اجرا خواهد شد. ESET خودش بسیار قوی است و به شما این اجازه را می دهد تا اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی فرزندتان را خیلی سریع مرور کنید.
ESET می تواند موقعیت گوشی را ردیابی کند، نمی توان گفت این کار را با دقت بسیار زیادی انجام می دهد. ضمنا اپلیکیشن نظارتی ESET ویژگی های نظارت بر شبکه های اجتماعی یا تماس های تلفنی را ارائه نداده است. این به این بستگی دارد که شما این اپلیکیشن را برای چه می خواهید، چرا که در عوض گزارش های استفاده از اپلیکیشن آن بسیار دقیق است.
این اپلیکیشن در پک امنیتی ESET Multi-Device تعبیه شده است. دقت شود ویژگی های ذکر شده مخصوص همین محصول است و ویژگی های نظارتی موجود در اینترنت سکیوریتی ESET ممکن است کمی متفاوت باشد.


به دوستان خود بگوئید: