اپلیکیشن کنترل کننده کودک PhoneSheriff


 بازدید: 2.4k
 تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد، ۱۳۹۷، ۵:۳۵ ب.ظ
اپلیکیشن کنترل کننده کودک PhoneSheriff

از میان همه اپلیکیشن‌های نظارتی ساخته شده برای والدین PhoneSheriff یکی از بهترین ها است. برخی ویژگی های آن حتی شاید بیش از چیزی باشد که نیاز دارید. هر چند که نصب آن در آغاز کمی سخت به نظر می رسد، ولی فونشریف یک سری از ویژگی های نظارتی را ارائه داده است که استفاده از آنها نسبتا راحت است. این راه موثری برای نظارت بر همه گروه های سنی است.
PhoneSheriff مجموعه ای عالی از ویژگی ها را فراهم کرده است. شما می توانید برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند خود را بررسی کنید و مواردی را که مشکوک هستند، مسدود کنید. شما می توانید محدودیت زمانی را هم از طریق پنل مدیریت ادمین PhoneSheriff و هم در دستگاه خود تنظیم کنید. PhoneSheriff هر متنی را که کودک شما می فرستد نشان می دهد و شما می توانید افراد را مسدود کنید، هر دو لیست سفید و لیست سیاه تلفن را تنظیم کنید. این سرویس همچنین مکان فرزند شما را وارد می کند و یک ویژگی geofencing به شما هشدار می دهد که باید فرزند شما یک منطقه مشخص را ترک کند.
PhoneSheriff یک کار کافی در نظارت بر مرور وب انجام می‌دهد و نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را ارائه نمی دهد. خدمات ارائه شده، با این حال، درخشان هستند و راهی آسان است برای اطمینان از اینکه پیام دادن و استفاده از برنامه فرزند شما نظارت شده است. یک ویژگی هوشمند آن دکمه وحشتی که به کودک اجازه می دهد هشدار موقعیت مکانی خود را برای شما بفرستد و این به کودک قوت قلب می دهد.

مزایا و معایب اپلیکیشن نظارتی PhoneSheriff

مزایا:
-کنترل کننده‌های زمانی بسیار خوب
-قفل‌های متنی و وب گردی توسعه یافته
-ویژگی های تشخیص مکان عالی
معایب:
-نصب کردن تا حدی سخت
-بلاک کردن وب سایت‌ها ممکن کمی سنگین است و گاهی ممکن است آنها از دست بروند



به دوستان خود بگوئید: