اپلیکیشن کنترل کننده کودکان نورتون


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد، ۱۳۹۷، ۵:۳۴ ب.ظ
اپلیکیشن کنترل کننده کودکان نورتون

دنیای اینترنت جذاب است ولی همه جای آن برای بچه ها مناسب نیست. مسئولیت اصلی کنترل طرز استفاده از اینترنت و اپلیکیشن‌ها به عهده والدین است. اپلیکیشن Norton Family Premier یکی از بهترین اپلیکیشن ها به این منظور است که برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است.

ویژگی های نورتون فمیلی پرایمر

Norton Family Premier تقریبا هر چیزی را که پدر و مادرها در مورد مدیریت استفاده از موبایل کودکشان آرزو دارند فراهم کرده است. شما بطور صد در صد نمی توانید گوشی فرزندتان را مونیتور کنید ولی با فیلتر کردن وب سایت، مونیتور کردن اپلیکیشن‌ها، ردیابی موقعیت تقریبا کنترل کاملی روی گوشی فرزند خود دارید.
فقط اپلیکیشن نظارتی ESET وQustodio  مانند  Norton این قابلیت را ارائه داده اند تا چند دستگاه و چند کودک را بطور همزمان مونیتور کنید. نصب کردن پروفایل‌های سنی نورتون راحت است، و اجرای آنها در چند دستگاه راحت‌تر هم هست.
فیلترهای وب در Norton Family Premier می توانند فرزند شما را از وب سایت های مشکوک دور نگه دارند. با استفاده از آن می توانید زمان‌های خاصی را تعیین کنید که کودک می تواند از گوشی تلفن استفاده کند. بهترین ویژگی نورتون قابلیت ردیابی آن است، که شما با استفاده از آن می توانید تصویر دقیقی از محل فعلی کودک داشته باشید.
اگر شما پکیج کامل آنتی ویروس Norton Security Premium را بخرید، خودش حاوی Norton Family Premier هم هست. در واقع پکیج های آنتی ویروسی جدید حاوی آنتی ویروس ویندوز، آنتی ویروس موبایل، کنترل توسط والدین و ... هستند و بنابراین خریدن نسخه کامل آنها منطقی‌تر است. Norton Security Premium در سال 90 دلار قیمت دارد که در مواقع بسیاری تا 60 دلار تخفیف می خورد.
انتظار نداشته باشید با آن تماس گیرندگان خاصی را بتوانید بلاک کنید، ضمنا ویژگی های نظارت بر متن (text-monitoring features) آن نیز کمی ضعیف است. ولی در عین حال اپلیکیشن کنترل کننده کودکان Norton Family Premier یکی از بهترین روش ها برای کنترل کودکان در زمینه استفاده از موبایل است.



به دوستان خود بگوئید: