بهترین اپلیکیشن‌های کنترل کننده کودک


 بازدید: 2.8k
 تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد، ۱۳۹۷، ۳:۰۸ ب.ظ
بهترین اپلیکیشن‌های کنترل کننده کودک

نمی توان این واقعیت را انکار کرد که خطرات دیجیتالی زیادی در کمین کودکان است. اینترنت هرگز نمی خوابد و به خودی خود توجهی به سن استفاده کننده ندارد. اپلیکیشن های کنترل کننده کودک یا همان اپلیکیشن های کنترلی والدین (Parental-control apps) برای گوشی های هوشمند کمک می کنند تا حد و حدود مشخصی برای جهان دیجیتال کودک تعیین شود. بسیاری از این اپلیکیشن ها در بسته های کامل آنتی ویروسی ارائه می شوند. بیشتر آنها شامل فیلتر کردن وب، ردیابی موقعیت و مدیریت اپلیکیشن هستند. در این مقاله با بهترین اپلیکیشن های کنترل کننده کودک آشنا می شوید تا بتوانید میزان و چگونگی استفاده از اینترنت را برای کودکان کنترل کنید یا اپلیکیشن های نصب شده بر تلفن همراه کودک خود را مدیریت کنید.

معیارهای ارزیابی اپلیکیشن‌های کنترل کننده کودک

1-نصب و پیکربندی آنهاتا چه حد راحت است.
2-بیشتر وقت یک کودک با گوشی همراه صرف استفاده از اپلیکیشن ها می شود نه وب گردی، بنابراین برنامه باید به والدین اجازه دهد بتوانند یک اپلیکیشن را بلاک یا استفاده از آن را محدود کنند.
3-طرز فیلتر کردن برنامه چگونه است.
4-آیا اپلیکیشن به صورت فوری موقعیت جغرافیایی کودک را گزارش می کند.
5-و در نهایت قیمت آنها چقدر است.
هیچ کدام از اپلیکیشن های تست شده برای آیفون قادر به محدود کردن موثر زمانی که یک کودک بتواند با گوشی آیفون بگذراند نبود. بنابراین اگر شما می خواهید کنترل بیشتری روی گوشی همراه کودک خود داشته باشید به نظر می رسد اندروید پلت‌فرم بهتری است.

لیست بهترین اپلیکیشن‌های کنترلی والدین

1-Norton Family Premier
2-اپلیکیشن PhoneSheriff
3-اپلیکیشن کنترلی والدین ESET
4-Qustodio
5-Net Nanny
6-Norton
7-Lock2Learn
8-My Mobile Watchdog
9-Qustodio
10-نسخه 7 Mobile Spy
در سایر مقالات سایت، با ویژگی های این اپلیکیشن‌ها به طور مفصل تر آشنا خواهید شد.



به دوستان خود بگوئید: