حفاظت از وب سایت شخصی در برابر حمله هکرها


 بازدید: 3.2k
 تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد، ۱۳۹۷، ۵:۲۱ ب.ظ
حفاظت از وب سایت شخصی در برابر حمله هکرها

حتی سایت های بسیار معتبر نیز تا بحال سابقه هک شدن را دارند. اگر شما یک وب سایت دارید بهتر است موارد گفته شده در این مقاله را رعایت کنید تا احتمال هک شدن سایت خود را پایین بیاورید.

پلاگین‌ها و تم ها، نقاط آسیب پذیر یک وب سایت

مهاجمان آسیب پذیری های بیشتری را در پلاگین ها و تم ها مورد هدف قرار می دهند تا به وب سایت ها آسیب برسانند. بسیاری از هکرهای اینترنتی تلاش می کنند تا حد امکان از حملات روز صفر برای آسیب رساندن به وب سایت های وردپرس استفاده کنند و سپس از طریق آنها حملات دیگر خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین، دارندگان وب سایت های وردپرسی باید دقت کنند که یکی از اهداف اصلی حملات سایبری هستند. افزونه های زیادی برای افزایش سطح امنیت وردپرس منتشر شده است، Wordfence، ulletProof Security و iThemes Security بسیاری از وظایف مربوط به تامین امنیت را برای وب سایت های بر مبنای وردپرس اجرا می‌کنند. از جمله وظایفی که این پلاگین های امنیتی وردپرس انجام می دهند انجام دادن اسکن سایر سایت‌ها تا تست کردن کنترل های امنیتی سایت وردپرس برای ارتقا سطح امنیت در مقابل حمله‌های عمومی است.

مدیریت منظم وب سایت

داشتن یک وب سایت مسئولیت زیادی دارد. آپدیت مرتب و منظم مطالب سایت امکان هک شدن را کاهش می دهد. علاوه بر این مدیر سایت باید بطور مرتب از سایت پشتیبان گیری کند و مطمئن شود که پشتیبان از وب سرور کپی می شود. بسیاری از مدیر سایت های بی تجربه اهمیت این مسئله را نادیده می گیرند، در حالی که همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم حتی سایت های معتبر نیز از حملات سایبری در امان نیستند. بنابراین برای امنیت سایت خود وقت بگذارید و اجازه ندهید زحمات طولانی مدت شما در مدت کوتاهی به باد رود.



به دوستان خود بگوئید: