طرز گرفتن آنتی ویروس رایگان کسپراسکای


 بازدید: 3.4k
 تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد، ۱۳۹۷، ۵:۱۹ ب.ظ
طرز گرفتن آنتی ویروس رایگان کسپراسکای

کسپراسکای آنتی ویروس قدرتمند و سابقه داری است ولی قبل از این نسخه رایگان خود را عرضه نکرده بود. مدت زیادی نیست که Kaspersky نیز مانند بسیاری از آنتی ویروس‌های ویندوز نسخه رایگان ارائه داده است. این آنتی ویروس قدرتمند در برخی کشورها به صورت رایگان عرضه شده است و هر چند اعلام کرده است کشورهای بسیار بیشتری را نیز هدف دارد، ولی عملا از خود سایت رسمی ممکن است نتوانید آن را دانلود کنید. ولی با استفاده از یک سرویسی مثل VPN ها و انتخاب کشورهایی که آنتی ویروس کسپراسکای رایگان برای آنها ارائه شده است، مثل آمریکا یا روسیه، می توانید آن را به راحتی دانلود کنید.

ویژگی های نسخه رایگان کسپراسکای

مسلما تعجب نخواهیم کرد که نسخه رایگان کسپراسکای از تمام ویژگی های خوب این آنتی ویروس برخوردار نیست. نسخه پولی کسپراسکای ویژگی های بیشتری مثل کنترل والدین، حفاظت از  پرداخت اینترنتی، اتصال امن وی پی ان، و ... دارد. بنابراین نسخه رایگان کسپراسکای نیز مثل سایر آنتی ویروس های رایگان تعدادی ویژگی های برهنه‌ی امنیتی دارد. کسپراسکای رایگان شامل آنتی ویروس‌های فایل، ایمیل و وب است و به روز رسانی های اتوماتیک دارد.
ویژگی های نسخه رایگان آنتی ویروس ویندوز کسپراسکای به این معنی است که شما می توانید وب گردی امنی داشته باشید، از USB ها بدون نگرانی استفاده کنید، و از فایل‌های آلوده در امان بمانید. ضمنا نسخه رایگان چون سبک تر است، سریع‌تر نیز اجرا می شود. علاوه بر تمام ویژگی خوب ذکر شده، یک خبر خوشحال کننده دیگر نیز وجود دارد و آن این است که در کسپراسکای رایگان با تبلیغات مزاحم و ردیابی های آزار دهنده روبرو نمی شویم و این برای کسانی که از تبلیغات عذاب دهنده آنتی ویروس های رایگان متنفر هستند بسیار مهم است. البته این چیزی است که شرکت تولید کننده در آغاز ادعا کرده است، و مشخص نیست از لحاظ تجاری و اقتصادی بتوانند به این وعده وفا کنند یا خیر.



به دوستان خود بگوئید: