نحوه ارسال پیام‌های امن و ایمیل‌های رمز شده


 بازدید: 4.9k
 تاریخ انتشار: ۱ خرداد، ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ
نحوه ارسال پیام‌های امن و ایمیل‌های رمز شده

برای ایمن سازی پیام های ایمیل باید دو چیز را رمزگذاری کنید: اتصال از ارائه دهنده ایمیل و خود ایمیل. اول پیام‌ هایی که به عنوان فرستاده کاوش می‌شوند، متوقف می شود، رمزنگاری ایمیل خودش به این معنی است که هر وقفه ای متوقف خواهد شد.
اول باید ارتباط امنی را بین ارائه دهنده ایمیل و کامپیوتر خود برقرار کنید. نیاز به تنظیم رمز گذاری لایه سوکت (SSL) و امنیت لایه انتقال (TLS) خواهید داشت.
اگر از اینترنت استفاده می کنید تا ایمیل خود را چک کنید، بررسی کنید که رمزگذاری SSL/TLS فعال باشد. اگر هست، آدرس وب سایت (URL) باید با https شروع شود نه http. اگر https را نمی بینید یک s آخر http تایپ کرده و اینتر را بزنید. این معمولا باعث می‌شود فراهم کننده ایمیل، اتصال شما را رمزدار کند.

احتیاجات لازم برای ساخت ایمیل رمزگذاری شده

خوشبختانه شما معمولا می توانید از ویژگی های رمزگذاری ساخته شده توسط سرویس ایمیل خود استفاده کنید. بد نیست که نرم افزار رمزگذاری یا افزونه های مربوط به مشتری را دانلود کنید و استفاده کنید. و اگر هیچ یک از گزینه‌های قبل جواب ندهد، شما می توانید از سرویس ایمیل رمزگذاری مبتنی بر وب مانند Sendinc یا JumbleMe استفاده کنید.
پروتکل های رمزگذاری پیام مانند S / MIM و OpenPGP نیاز به نصب گواهی امنیتی بر روی رایانه دارند. سپس به مخاطبین مورد اعتماد خود یک رشته از کاراکترها را می دهید تا به عنوان یک کلید استفاده کنند قبل از اینکه بتوانند یک پیام رمز شده را به شما ارسال یا از شما دریافت کنند. به همین ترتیب، گیرندگان منتخب پیام رمزگذاری شده شما باید یک گواهی امنیتی بر روی رایانه خود نصب کنند و قبل از آن کلید عمومی آن را به شما بدهند.
پشتیبانی برای S/MIME استاندارد برای بسیاری از سرویس دهندگان ایمیل مثل Microsoft Outlook و Thunderbird انجام شده است. اگر شما از افزونه‌ای مثل Gmail S/MIME برای فایرفاکس استفاده می کنید نیاز دارید که یک گواهی امنیتی از شرکتی مثل Comodo دریافت کنید.
مسلما ارسال ایمیل های رمزگذاری هم برای شما و هم گیرنده وقت گیر است، بنابراین مسلما این کار گزینه‌ای برای مواقع خاص است.



به دوستان خود بگوئید: