نحوه تنظیم زمان استفاده از تبلت برای کودکان


 بازدید: 5.8k
 تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ
نحوه تنظیم زمان استفاده از تبلت برای کودکان

گاهی اوقات ممکن است برای کودکان دشوار باشد بتوانند خود را از دستگاههای اندرویدی جدا کنند. ما راه حل‌هایی برای والدین ارائه داده ایم که می تواند به مدیریت زمان کار با تبلت کودکان کمک کند. در واقع روش‌هایی را یاد می‌دهیم تا زمان کار با تبلت را برای کودکان محدود کنید.

استفاده از برنامه زمان‌بندی اختصاصی

تعدادی اپلیکیشن وجود دارد که به صورت خودکار زمانی را که کودک با دستگاه می‌گذراند محدود می‌کند. از جمله Screenlimit، Boomerang، Kids Zone Parental Controls و MM Guardian. این اپ‌ها هم روی دستگاه کودک و هم دستگاه شما باید نصب شوند. از این به بعد می توانید محدودیت زمانی روزانه را برای برنامه های فردی کودک تنظیم کنید، به طور کامل ممنوعیت دهید، از نصب اپ‌ها جلوگیری کند مگر اینکه اول آن را تأیید کنید، زمانی که دستگاه می‌تواند استفاده شود را تنظیم کنید، و دکمه مکث عمومی دارند که همه چیز را مسدود می کند. حتی برخی نرم‌افزارها این امکان را دارند که تشویق‌هایی را برای کودک قرار دهید تا زمان بدست آورد. مثلا دو ساعت ریاضی کار کند تا نیم ساعت بتواند در یوتیوب بچرخد!

استفاده از رایانه و تبلت مخصوص کودک

اگر تازه قصد دارید برای کودک خود رایانه یا تبلت بگیرید بدانید که برخی از این محصولات خودشان ویژگی های مخصوص کنترل توسط والدین را تعبیه کرده‌اند، مثل Amazon Fire HD 8 و Fire 7. اینها این امکان را دارند که والدین پروفایل خودشان را تنظیم کنند و مشخص کنند که چه میزان در روز کودک می‌تواند از این وسایل استفاده کند. همچنین کنترل‌های دیگری هم دارند مثلا اپ‌های خاصی می‌تواند ممنوع باشد، برخی می‌توانند دسترسی محدود داشته باشند و این در حالی است که اپلیکیشن‌های مخصوص خواندن می‌تواند بدون محدودیت باشد.
البته متاسفانه این دو محصول اندرویدی نیستند و به برنامه‌های موجود در فروشگاه آمازون محدود می‌شویم. از دیگر دستگاه‌های اختصاصی موجود می‌توان گوشی هوشمند Monqi Kids و تبلت پیشرفته Kurio Tab را نام برد. اما آمازون ادعای بیشتری در مورد این فناوری دارد.



به دوستان خود بگوئید: