چگونه تبلیغات را در مرورگر گوگل کروم بلاک کنیم


 بازدید: 3k
 تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۲:۵۹ ب.ظ
چگونه تبلیغات را در مرورگر گوگل کروم بلاک کنیم

حتما شما هم از جمله افرادی هستید که موقع وب‌گردی از مشاهده تبلیغات و بخصوص بالا آمدن پاپ آپ‌ها خسته می‌شوید. این نوع تبلیغات در مرورگرهای موبایل کلافه کننده‌تر هم هستند، چرا که با وجود صفحه نمایش کوچک موبایل‌ها نمایش تبلیغات واقعا خسته کننده است. در این مطلب روش آموزش خلاص شدن از تبلیغات مزاحم را برای مرورگر Chrome گوشی های اندرویدی مطالعه می‌کنید. خبر خوب این است که این کار با تنظیمات ساده‌ای انجام می شود. البته استفاده از مرورگر اپرا یا ادبلاک بیشتر توصیه می شود.

بلاک کردن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر کروم

اگر فقط نوع تبلیغات پاپ اپ است که شما را کلافه می‌کند و دوست دارید همچنان از کروم استفاده کنید، پس مرورگر کروم را باز کنید، سپس روی شکلی که شبیه سه خط نقطه در بالا سمت راست است کلیک کنید، روی Settings کلیک کنید، با موس صفحه را پایین بیاورید و مطمئن شوید که قسمت Pop-ups روی گزینه Blocked تنظیم شده است.



استفاده از حالت دیتا سرور

اگر علاقه به استفاده از کروم دارید، راه دیگری نیز برای جلوگیری از نمایش تبلیغ وجود دارد. قسمت Data Saver برای همین منظور طراحی شده است تا جنبه هایی از صفحات وب را که بر روی گوشی موبایل ضروری نیستند حذف کند تا دستگاه شما با تبلیغات و انیمیشن های فراوان درگیر نشود. این زمانی انجام می شود که دیتا سرور روی حالت on باشد، بطور پیش فرض off است زیرا ممکن است باعث شود برخی سایت ها لرزان و غیرشفاف به نظر برسند. اگر این اتفاق افتاد براحتی در چند ثانیه آن را آف کنید.
کروم را باز کنید، روی آیکن سه خط سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید، به بخش تنظیمات بروید، گزینه دیتا سرور (Data Saver) را پیدا کنید و مطمئن شوید که روی حالت روشن (On) است.




به دوستان خود بگوئید: