آنتی ویروس Avast Premier


 بازدید: 3.3k
 تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۲:۴۷ ب.ظ
آنتی ویروس Avast Premier

Avast Premier گل سرسبد محصولات این شرکت تولید کننده آنتی ویروس همیشه فعال است. در نگاه اول بسیار شبیه نسخه رایگان به نظر می رسد ولی در واقع محتوی ابزارهای زیاد و جالبی است که بر کشف خطر و تهدید و رفع آن تمرکز کرده‌اند.
به عنوان مثال اسکن هوشمند (Smart Scan) نه تنها ویروس ها را جستجو می کند، نرم افزارهای قدیمی و افزونه های مرورگر بی اعتبار را نیز جستجو کرده و همچنین به شبکه اینترنت شما نیز دستیابی پیدا می کند تا تهدیدات مربوط به دیگر دستگاه ها را بررسی کند. با این حال، آنچه به صورت یک رمز و راز باقی مانده است این است که چگونه گاهی می گوید کلمه عبور "ضعیف" است وقتی که برخی از آنها معادل 16 حرف طول دارند.
از بین آنتی ویروس های موجود در بازار، ایوست پرمیر تنها آنتی ویروسی است که یک جعبه درون سازی شده دارد (sandbox) که توسط کاربر قابل دسترس است و وقتی شما به دانلودی مشکوک هستید می توانید آن را در یک محیط امن انجام دهید تا ببینید که آن دانلود رفتار خطرناکی دارد یا خیر. در این زمان که خطر آلوده شدن به باج افزارها برای هر کسی جدی است، این می تواند یک نجات دهنده باشد.
بعلاوه در ژوئن 2017 یک سپر باج افزار هم به محصول اضافه شده است. این قابلیت یک لایه اضافی حفاظت را ارائه می کند که برای فولدرها برای اجتناب از هر تغییر ناخواسته‌ای انجام شده است. این به معنی است که اگر این ماژول را برای فولدرهای محتوی عکس یا اسناد خود انتخاب کنید، آنها از حمله باج افزارها در امان می مانند.

نقطه ضعف های Avast Premier

البته یک سری ضعف هایی هم وجود دارد مثلا بخش SecureLine VPN آن فقط یک نسخه آزمایشی 7 روزه است و برای دسترسی بیشتر باید بصورت ماهانه یا سالانه پول پرداخت. بعلاوه اینکه پلاگین مرورگر امنیتی آنلاین ایوست بر روی مرورگر جدید مایکروسافت نصب نمی شود.
آنتی ویروس Avast Premier بصورت آنلاین بسته به کشوری که در آن هستید بین 59.99 تا 79.99 دلار به فروش می رسد.





به دوستان خود بگوئید: