آنتی ویروس Trend Micro Internet Security


 بازدید: 3.2k
 تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت، ۱۳۹۷، ۶:۱۰ ب.ظ
آنتی ویروس Trend Micro Internet Security
Trend Micro Internet Security محصول جدید یکی از قدیمی ترین شرکت‌های آنتی ویروس است که ویژگی‌های آن فراتر از حفاظت زمان واقعی (real-time) است. به عنوان مثال بخش Folder Shield بطور ویژه سیستم شما را از خطر باج افزارها در امان نگه می دارد. اگر با مفهوم باج افزار (ransomware) آشنایی داشته باشید، می دانید که باج افزارها بدافزارهایی هستند که سیستم یا برخی فایل های سیستم کامپیوتری شما را رمزدار می کنند و برای باز کردن آنها طلب پول می کنند.
با بخش فولدر شیلد آنتی ویروس Trend Micro Internet Security، خیلی ساده فولدری را که برایتان مهم است تا حفاظت شود انتخاب کنید، سپس هر زمان که این ماژول تشخیص دهد چیز ناشناخته ای قصد دارد به آن فولدر دسترسی پیدا کند آن را متوقف می کند. به فولدرهای حفاظت شده یک لوگوی سپر اضافه می شود.
امروزه، اگر شما حتی عضو یک شبکه اجتماعی باشید، مسئله امنیت اهمیت بیشتری برای سیستم شما پیدا می کند. ترند میکرو ماژول خوبی را برای چک کردن تنظیمات امنیتی شما بر روی فیس بوک، گوگل پلاس،‌ توئیتر و لینکداین دارد که به شما اطمینان می دهد که جزئیات حساب های کاربری شما به اشتراک گذاشته نمی شود. همچنین این ماژول شما را از شر تبلیغ کننده ها در امان نگه می دارد.
مثل سایر پکیج های آنتی ویروسی، یک امکان PC Health Checkup وجود دارد که زیاد با جزئیات در مورد آن صحبت نشده است. تمرکز کلی آن بر روی امنیت آنلاین است. حال که صحبت از امنیت شد باید خاطر نشان کنیم که می توانید سپر زمان واقعی Trend Micro را روی فوق حساس (Hypersensitive) تنظیم کنید. فوق حساس به این معنی است که آنتی ویروس هر برنامه ای را که ممکن است حتی کمی ریسک نشان دادن رفتار بد داشته باشد، حذف می کند.
ترند میکرو امکانات حفاظت از اطلاعات خوبی نیز دارد که جلوی سرقت اطلاعات حساس موجود در سیستم شما توسط هکرها را می گیرد. همچنین مانع این می شود که کودکان اطلاعات شخصی را برای دیگران بفرستند، علاوه بر آن کنترل‌های والدین خوبی دارد.بخش مدیریت پسورد آن نیز برای حفاظت از شما در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب است.
ترند میکرو به صورت آنلاین، بسته به کشوری که در آن حضور دارید، بین 49.95 تا 79.95 دلار به فروش می رسد.



به دوستان خود بگوئید: