آنتی ویروس کسپراسکی Kaspersky Total Security


 بازدید: 3k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۳۸ ب.ظ
آنتی ویروس کسپراسکی Kaspersky Total Security

کسپراسکای نام معروفی در زمینه آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی است. حفاظت از استراق سمع چیزی است که کسپراسکای بر آن تمرکز کرده است. این آنتی ویروس یک مرورگر امن دارد که از ردیابی شما توسط وب سایت ها اجتناب می کند. یک قسمت به نام Kaspersky Safe Money utility دارد که می توانید همه سایت های مالی را آنجا اضافه کنید و هر وقت نیاز داشتید بر روی آن کلیک کنید. اگر قاب اطراف مرورگر سبز باشد امن است و اگر نارنجی شد یعنی مشکلی وجود دارد. برای حفاظت از رمزخوان های کلید (keyloggers) از جزئیاتی که شما وارد می کنید حفاظت می کند، ضمنا بخش پول امن (Safe Money) آنتی ویروس کسپراسکای یک صفحه کلید on-screen نیز دارد.
این آنتی ویروس قابلیتی دارد به نام "مشارکت آزاد در امنیت کسپراسکای" که به این معنی است که هر گونه فایل مشکوک به محیط ابری برای تست فرستاده می شود و در آنجا از تجربه میلیون ها کاربر برای تست آن استفاده می شود. آنتی ویروس کسپراسکای ابزار مناسبی برای همه نوع کاربر از استفاده کننده معمولی و صاحبان مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ می باشد.
این قابلیت مناسب آن این است که با راست کلیک بر روی هر فایلی که به آن شک دارید می توانید آن را به واسطه ابری بفرستید تا قبل از باز شدن در آنجا چک شود. Software Cleaner نیز اپلیکیشن های استفاده نشده را اسکن می کند تا به صورت امن نصب شوند.
حالت The default Trusted Application به این معنی است که شما فقط نرم افزاری را دانلود و نصب می کنید که توسط آزمایشگاه های کسپراسکای امن تشخیص داده شده است. قابلیت The data vault facility نیز سیستم شما را از باج افزارها در امان نگه می دارد.
آنچه تعجب آور است فقدان یک ماژول مستقل و مناسب ضد باج افزار است، چیزی که این روزها بسیار ضروری است.
Kaspersky Total Security در حال حاضر 39.99 دلار هزینه دارد و اگر در آمریکا هستید هزینه آن 59.99 دلار می باشد.



به دوستان خود بگوئید: