آنتی ویروس پریمیوم بولگارد BullGuard Premium Protection 2018


 بازدید: 2.8k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۲۳ ب.ظ
آنتی ویروس پریمیوم بولگارد BullGuard Premium Protection 2018

بول گارد پرمیوم یکی از بهترین آنتی ویروس های سال 2018 است. این آنتی ویروس برای حفاظت از شبکه های خانگی طراحی شده است. یک اسکنر شبکه دارد برای حفاظت از هر وسیله‌ای که به شبکه اینترنت خانه شما متصل می شود. بعلاوه یک تشخیص بدافزار توسعه یافته دارد که ویژگی بسیار ارزشمندی است.
یک قابلیت حفاظت از هویت دارد که وب را برای هر گونه اطلاعات درز کرده شما مثل نام، ایمیل، آدرس، جزئیات حساب بانکی و ... جستجو می کند و اگر چیزی پیدا کرد به شما توصیه خواهد کرد که چه کاری انجام دهید.
یک ماژول حفاظتی والدین (Parental Control module) دارد که برای نظارت بر بچه ها مناسب است با این ماژول تماس‌های تلفنی، پیغام ها و عکس های فرستاده شده و دریافت شده بر روی یک وسیله را می بینید و موقعیت مکانی وسیله را هم می‌دهد!
یک Game Booster دارد که پاپ آپ ها را بلاک می کند و عملکرد CPU را بهینه سازی می کند.
البته این آنتی ویروس با وجود داشتن انواع اسکن و تنظیمات و آپشن‌های فراوان متاسفانه هیچ گونه ماژول anti-ransomware ندارد که بسیار بد است.
قیمت آن بین 69.95 تا 99.95 دلار است و تا 10 وسیله را می توانید با آن پشتیبانی کنید. البته گزینه های ارزان قیمت‌تری را نیز در اختیار گذاشته است. مثلا می توانید 49.95 تا 59.95 دلار پرداخت کنید ولی در آن صورت آنتی ویروس را بر روی حداکثر سه وسیله می توانید اجرا کنید. یک عیب این آپشن این است که نمی توانید اسکنر شبکه خانگی یا ماژول های تشخیص هویت را دریافت کنید اگر این گزینه استفاده کنید که ایراد مهمی است. گزینه دیگری هم دارد که 24.95 تا 29.95 دلار پرداخت می کنید و آنتی ویروس را فقط روی یک وسیله نصب می کنید که مسلما محدودیت گزینه قبلی را هم دارد.



به دوستان خود بگوئید: