آنتی ویروس نورتون Norton Security Deluxe 2018


 بازدید: 3.1k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۲۱ ب.ظ
آنتی ویروس نورتون Norton Security Deluxe 2018
نورتون یکی از مشهورترین نام ها در صنعت آنتی ویروس است که همچنان در بالای لیست آنتی ویروس ها قرار دارد. نورتون مزایای فناوری والدین و پشتیبانی ابری را دارد و شامل SONAR Protection است که بدافزار را با بررسی رفتار برنامه ها در هنگام اجرای آنها، شناسایی می کند.
این درحالی است که این آنتی ویروس در پس زمینه اجرا می شود و تنها در هنگام تجزیه و تحلیل یک فایل دانلود شده برای شما ظاهر می شود. یک برنامه Norton Studio وجود دارد که به شما امکان کنترل تمام دستگاه های محافظت شده را از یک دستگاه ویندوز واحد می دهد (این می تواند شامل دستگاه های تلفن همراه دارای برنامه Norton Mobile Security، لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی باشد).
فعالیت های وب پشتیبانی می شوند توسط ابزارهایی نظیر مدیریت رمز عبور یکپارچه، حفاظت از مرورگر و بینش اسکن کردن. آخری از اطلاعات مهمی برای تشخیص و اسکن سایت های مخربی استفاده می کند که اطلاعات شخصی شما را مورد سوال قرار می دهند. ابزارهای عملکرد شامل یک بهینه ساز دیسک، پاکسازی کننده فایل و مدیریت راه اندازی برای کمک به افزایش کارایی کامپیوتر شما است. قابلیت حفاظت از مرورگر نوترون باعث می شود سایت های مشکوک در نتایج جستجو بصورت علامت دار شده نشان داده شوند. ضمنا در مورد پاپ آپ ها نیز یک بررسی و تحلیل انجام داده و نتیجه آن را گزارش می‌کند.
بسته به سایتی که از آن خرید می‌کنید می توانید Norton Security Deluxe را با هزینه 69.99 دلار یا 97.95 دلار بخرید. نورتون نیز جز آنتی ویروس هایی است که دارای گارانتی خاصی مشهور به 100% virus promise است. این به این معنی است که متخصصی به شما کمک می کند تا سیستم شما کاملا عاری از ویروس باشد. چنین نوعی از پشتیبانی های پس از فروش بسیار ارزشمند است. نکته جالب این است که اگر مشکل حل نشد پول شما برگشت داده می شود. ضمنا در برخی تاریخ‌ها سایت نوترون تخفیف‌های خوبی را برای آنتی ویروس های خود در نظر می گیرد.



به دوستان خود بگوئید: