آنتی ویروس بیتدیفندر Bitdefender Total Security 2018


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۲۱ ب.ظ
آنتی ویروس بیتدیفندر Bitdefender Total Security 2018
هم از نظر شرکت AV-Test آلمانی و هم از نظر آزمایشگاه های  SELabs انگلیسی آنتی ویروس Bitdefender Total Security 2018 یکی از بهترین آنتی ویروس های سال 2018 است. Bitdefender Total Security 2018 یک بسته امنیتی جامع برای ویندوز، سیستم عامل مک و آندروید است (iOS نیز به زودی اضافه می شود)، همه از یک پورتال وب سایت مرکزی مدیریت می شوند. فن آوری هسته‌ای آن به طور مرتب نمرات بالا را در آزمایش های مستقل نشان می دهد و در حال حاضر ویژگی هایی را ارائه می دهد که کاربران را از تهدیدات جدید ransomware محافظت می کند.
Ransomware  یا باج افزار یک تهدید بزرگ در سال 2017 شد، اما Bitdefender 2018 از سد دفاعی دو لایه در برابر جدیدترین نوع آن استفاده می کند، از جمله Advanced Threat Defense Technology و یک لایه جدید که مانع هر گونه تغییر در پوشه های محافظت شده توسط کاربر می شود.
علاوه بر این، حفاظت در برابر هکرها بهبود یافته است، از جمله قابلیت‌های حفاظت از وب کم، بانک آنلاین ایمن، فشرده ساز فایل و مدیریت رمز عبوری که در آن تعبیه شده بسیار قابل اعتماد هستند. بخش حفاظت از وب آن تمامی URL ها و IP های مشکوک را بررسی می‌کند تا سیستم شما حتی در مقابل مخرب ترین و مخفی ترین بدافزار ها نیز در امان باشد.
 Bitdefender دارای شهرت خوب فنی نیز است. ورژن 2018 بیت دفندر توانایی های حفاظتی برتری دارد، شیوه اجرای آن بدون سر و صدا است و مجموعه‌ای از ویژگی های هوشمندانه و بسیار مفید را با خود دارد که طبیعی است در لیست بهترین آنتی ویروس‌های سال قرار بگیرد.
شما می توانید این آنتی ویروس را با هزینه 34.99 دلار برای یک سال تهیه کنید و برای آمریکایی ها بیت دیفندر 2018 با هزینه 54.99 دلار در سال عرضه می شود.



به دوستان خود بگوئید: