بهترین آنتی ویروس های سال 2018


 بازدید: 2.7k
 تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین، ۱۳۹۷، ۱:۲۰ ب.ظ
بهترین آنتی ویروس های سال 2018

متن حاضر راهنمای شما برای آخرین و بهترین نرم افزارهای امنیتی سال 2018 خواهد بود. در اینجا با نام معتبرترین نرم افزارهای آنتی ویروسی که در شرکت‌های معتبر تست شده و امتحان شده‌اند آشنا می شوید.

چگونه نرم افزارهای آنتی ویروس را تست می کنند؟

در ارزیابی نرم افزارهای آنتی ویروس ذکر شده در این مقاله از گزارشات تیم آلمانی AV-Test.org و تیم انگلیسی SELabs استفاده شده است. در این روش ها آنتی ویروس ها هم از لحاظ عملکرد جلوی ویروس های قدیمی و هم ویروس های کاملا جدید ارزیابی می شوند. فرآیند تست کردن چند متغیره در مورد آنتی ویروس ها به این معنی است که یک محصول امنیتی از طرفی بتواند یک بدافزار را بر پایه روش‌های سنتی که بطور گسترده بر مبنای به جا گذاشتن اثر هستند و شامل به کار بردن دیتابیسی از انواع شناخته شده بدافزار می باشند، شناسایی کند و از طرفی دیگر، این محصول بتواند بدافزارهای بسیار جدید و ناشناخته‌ای را که تازه تولید شده‌اند هم بلاک کند. این شرکت‌ها همچنین نوع پاک سازی را هم بررسی کرده‌اند مثلا اینکه اگر بعد پاک سازی سیستم مبتلا به آنتی ویروس، قطعه ای از بدافزار هنوز قادر به فعالیت باشد، نرم افزار چه خواهد کرد.

آیا آنتی ویروس رایگان مناسب و کافی است؟

این تست ها هم برای ورژن های رایگان و هم پولی انجام شده است. نمونه های پولی عملکرد بهتری را نشان داده اند و ویژگی های جامع تری دارند، ضمنا از پشتیبانی فنی خوبی هم بهره مند هستند.
لیست 11 آنتی ویروس برتر سال 2018:
-Bitdefender Total Security 2018
-Norton Security Deluxe 2018
-ESET Internet Security 10
-BullGuard Premium Protection 2018
-Kaspersky Total Security
-McAfee Total Protection 2018
-Trend Micro Internet Security
-AVG Ultimate
-Avast Premier
-Avira Free Security Suite
-Panda Free Antivirus



به دوستان خود بگوئید: