کسپراسکای اینترنت سکیوریتی آنتی ویروس موبایل - قسمت دوم


 بازدید: 2.6k
 تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین، ۱۳۹۷، ۵:۱۹ ب.ظ
کسپراسکای اینترنت سکیوریتی آنتی ویروس موبایل - قسمت دوم

در ادامه مقاله قبل، با ویژگی های آنتی ویروس موبایل کسپراسکای اینترنت سکیوریتی آشنا می شویم.

ویژگی ضد سرقت

ویژگی های ضد سرقت Kaspersky Internet Security بخوبی طراحی شده‌اند. از پورتال اینترنتی در آدرس center.kaspersky.com می‌توانید موقعیت گوشی خود را ردیابی کنید، یک هشدار را نشان می‌دهد، از دستگاه عکس می‌گیرد، در صورت سرقت با این پورتال می توانید تمام اطلاعات یا تنها اطلاعات شخصی را پاک کنید (تماس ها، لیست مخاطب‌ها و پیامک‌ها). پورتال کسپراسکای بهترین پورتال آنتی ویروسی که تا بحال طراحی شده است نیست، ولی کار با آن ساده و روان است. مهمترین جنبه آن، زمانی است که به دنبال یک گوشی گم شده می‌گردید.
دستورات پیامکی (SMS commands) می توانند یک هشدار را فعال کنند، دستگاه را قفل کنند و موقعیت مکانی آن را شناسایی نمایند، اطلاعات شخصی یا اطلاعات کامل دستگاه را حذف کنند. همه توابع که تست شد بسیار سریع و خوب چه از طریق پورتال و چه از طریق پیامک کار می کردند. برخی اپلیکیشن‌های امنیتی اندروید فقط دستورات SMS را از شماره های از پیش تعیین شده می پذیرند، ولی کسپراسکای آنها را از هر شماره‌ای می پذیرد و همچنین این پیامک ها می توانند شامل PIN های رمزی از پیش تعیین شده توسط کاربر باشند.

فیلتر تماس و متن

این یکی از ویژگی های کسپراسکای است که چندان خوب به نظر نمی رسد. شما می توانید به سادگی با افزودن شماره یک نفر از لیست مخاطبین او را بلاک کنید. اما تنظیمات مربوط به اضافه کردن لیست‌های مربوط به این کار زمان بر می باشد. بعلاوه ممکن است این ویژگی برای اندروید 4.4 به بالا کار نکند.

ویژگی آنتی فیشینگ

بطور خلاصه این ویژگی برای آنتی ویروس موبایل اینترنت سکیوریتی به معنی بلاک کردن وب سایت های مخربی است که لینک آنها در پیغام های متنی شما قرار دارد و عملکرد آن خوب است.

واسط کاربری

صفحه اصلی کسپراسکای اینترنت سکیوریتی برای اندروید ساده و روان است ولی وقتی شروع می کنید به آوردن سایر سطوح آن، مثل این است که برای کامپیوتر خانگی طراحی شده است تا برای موبایل. برنامه نسبت به قبل پیشرفت کرده است ولی هنوز دارای تعداد صفحات زیادی است که پر از متن است و گزینه‌های زیادی را ارائه می دهند بطوری که صفحه شلوغ به نظر می رسد.

تنظیمات و پشتیبانی

اپلیکیشن کسپراسکای براحتی دانلود و نصب می شود. تعدادی گزینه پشتیبانی برای کسپراسکای وجود دارد. صفحات Help در منوی موجود در بالای بیشتر صفحات وجود دارد. اگر نبود می توانید به بخش تنظیمات و سپس گزینه help بروید. شماره تلفنی برای تماس با پشتیبان فنی موجود است و همچنین می توان یک پیامک پشتیبانی نیز فرستاد.



به دوستان خود بگوئید: