آنتی ویروس موبایل کسپراسکای اینترنت سکیوریتی- قسمت اول


 بازدید: 2.8k
 تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین، ۱۳۹۷، ۵:۱۸ ب.ظ
آنتی ویروس موبایل کسپراسکای اینترنت سکیوریتی- قسمت اول

آنتی ویروس اندرویدی Kaspersky Internet Security ویژگی های ویروس و کرم یابی قدرتمند و همچنین توانایی‌های ضد سرقت خوبی دارد ولی شاید رابط کاربری آن برای همه جذاب نباشد.
کسپراسکای اولین آنتی ویروس خود را برای ویندوز در سال 1997 عرضه کرد، اما در سال 2011 با محصولی به نام Kaspersky Internet Security for Android وارد دنیای موبایل شد. این محصول در گوگل پلی Kaspersky Antivirus & Security نام دارد. این اپلیکیشن آنتی ویروس همان توانایی های تشخیص ویروس عالی نسخه دسکتاپ را دارد، دارای سیستم بسیار سبکی است و روی ساعت هوشمند Android Wear نیز اجرا می شود، اما برخی قابلیت های اضافی سایر رقبا را ندارد و رابط کاربری آن شاید مطلوب برخی افراد نباشد.

تفاوت نسخه رایگان و پولی کسپراسکای اینترنت سکیوریتی

یک نسخه از آنتی ویروس موبایل Kaspersky Internet Security سالانه 15 دلار هزینه دارد اما اگر بخواهید آن را بر روی دستگاه‌های دیگر خود نیز نصب کنید، شما می توانید دو دستگاه دیگر را نیز اضافه کنید و برای هر کدام سالانه 5 دلار هزینه نمایید. نسخه رایگان کسپراسکای اندروید شامل اسکن ویروس، قابلیت ضد سرقت و فیلتر تماس و متن است ولی حفاظت امنیت وب و زمان واقعی را ندارد که این دو ویژگی برای امنیت اندروید بسیار ضروری است.
خرید بسته کامل Kaspersky Total Security برای کسانی که به دنبال آنتی ویروس دسکتاپ نیز هستند به صرفه‌تر است. بسته شامل آنتی ویروس ویندوز و اندروید سالانه 80 دلار و بسته شامل آنتی ویروس مک و اندروید سالانه 100 دلار هزینه دارد، اما هر دو معمولا به صورت آنلاین از تخفیف‌های خوبی برخوردار می شوند.
کسپراسکای همچنین یک پلت فرم چندگانه را برای مدیریت پسورد ارائه می‌دهد. شما می توانید تا 15 پسورد را به صورت رایگان ذخیره کنید و بین دستگاه های اندروید، مک و ویندوز همگام سازی نمایید. برای ذخیره پسوردهای بیشتر باید password manager را با هزینه 15 دلار در سال تهیه کنید. البته بسته کامل کسپراسکای توتال سکیوریتی شامل پسورد منیجر نیز می شود.

حفاظت از بدافزارها

حفاظت از بدافزار‌ها جز مزایای کسپراسکای اینترنت سکیوریتی می باشد. سه ویژگی شاخص این اپلیکیشن که بعد از نصب به چشم می‌خورد شامل اسکن بدافزارها، به روز رسانی دیتابیس‌های ویروسی که می توانند برای اسکن شدن تنظیم شوند و منوی تنظیمات برای حفاظت زمان واقعی است.
ویژگی اسکن کردن آن بسیار خوب است. شاید کمی کندتر از برخی از آنتی ویروس های موبایل به نظر برسد. در تست، 3 دقیقه برای یک اسکن سریع و بیش از 7 دقیقه برای یک اسکن کامل زمان صرف شد. البته دلیل سرعت پایین، میزان منابعی است که اسکن می‌کند. اپلیکیشن آنتی ویروس کسپراسکای دارای قابلیت برنامه بندی زمانی برای اسکن است، بنابراین در قسمت تنظیمات ضدویروس می توانید زمان خاصی را برای اسکن کردن تنظیم کنید.


عملکرد بدافزار
در یک مرکز تست آلمانی به نام AV-TEST عملکرد تشخیص بدافزار 6 آنتی ویروس موبایل برتر و معروف با یکدیگر مقایسه شدند. کسپراسکای اینترنت سکیوریتی قادر به تشخیص 99.9% از میان 3459 بدافزار جدید بود. در شکل زیر نرخ تشخیص بدافزار این آنتی ویروس ها نشان داده شده است.




به دوستان خود بگوئید: