آشنایی با ابزار Anti theft شرکت ESET


 بازدید: 518
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۲:۳۹ ب.ظ
آشنایی با ابزار Anti theft شرکت ESET

ضد سرقت ESET چیست؟

دستگاه های قابل حمل ما دائماً در معرض خطر گم شدن یا سرقت قرار دارند. اگر دستگاه شما هرگز گم شده یا به سرقت رفته باشد ، ضد سرقت ESET به شما کمک می کند. این به شما کمک می کند تا با استفاده از محلی سازی آدرس IP ، میزان استفاده را کنترل کرده و دستگاه گمشده خود را در هر کجای دنیا ردیابی کنید. ESET Anti-theft همچنین اطلاعات مکان دستگاه گمشده شما را در اختیار شما قرار می دهد تا ضمن محافظت از اطلاعات شخصی به شما در بازیابی آن کمک کند.

ضد سرقت چگونه کار می کند؟

هنگامی که ضد سرقت بر روی دستگاه شما فعال شد ، محصول ESET شما با پورتال وب ضد سرقت ESET در my.eset.com ادغام می شود. در آنجا شما یک حساب کاربری ایجاد خواهید کرد و از آن برای مدیریت وضعیت دستگاه خود (مفقود شدن یا نبودن) و دسترسی به نظارت دستگاه در صورت گم شدن یا دزدیدن دستگاه ، استفاده خواهید کرد.
هنگامی که یک دستگاه به عنوان “گمشده” علامت گذاری می شود ، محصول ESET شما بطور خودکار شروع به پخش اطلاعات از دستگاه گمشده شما به حساب my.eset.com شما می کند ، مهم نیست که دستگاه شما در کجای دنیا قرار دارد. هر بار که دستگاه گمشده شما به اینترنت دسترسی پیدا می کند ، حساب my.eset.com شما با تصاویر صفحه ، تصاویر وب کم و مختصات GPS از دستگاه گمشده شما به روز می شود.

کار خود را با سرقت ESET آغاز کنید

ابتدا ، شما ضد سرقت را در رایانه همراه ، تلفن یا رایانه لوحی خود فعال کرده و حساب آنلاین my.eset.com خود را ایجاد می کنید.

دستگاه خود را برای ضد سرقت بهینه کنید

این دستورالعمل ها شما را به چند مرحله دیگر برای پیکربندی دستگاه و بهینه سازی حفاظت امنیتی هدایت می کنند. این آموزش هایی که در پایین به صورت لینک برای شما مشخص کردیم همگی از منبع اصلی شرکت ایست میباشد.

حساب anti-theft.eset.com شما

لینک موجود در بخش anti-theft.eset.com به شما کمک می کنند برخی از وظایف اساسی را در حساب ضد سرقت my.eset.com انجام دهید.
وارد حساب my.eset.com خود شوید
اگر گوشی همراه یا کامپیوتر خود را بازیابی کرداید این اموزش ها نیازتان می شود.
رایانه ، تلفن یا رایانه لوحی خود را گم شده مشخص کنید
دستگاهی را از حساب آنلاین my.eset.com خود حذف کنید
** دستگاه شما در صورت گم شدن یا سرقت شدن دیگر قابل کنترل یا ردیابی نخواهد بود
رمزعبور تنظیمات امنیتی ESET Mobile را در تلفن یا رایانه لوحی Android خود بازنشانی کنید
عکسهای صفحه را از حساب ضد سرقت my.eset.com خود حذف کنید
حساب فانتوم را از رایانه خود پاک کنید


به دوستان خود بگوئید: