حل مشکل Installation failed در نصب نرم افزار نود 32


 بازدید: 571
 تاریخ انتشار: ۹ تیر، ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ
حل مشکل Installation failed در نصب نرم افزار نود 32

یکی از ارور های رایج در عدم نصب نرم افزار های شرکت ESET اروری است که در عکس زیر مشاهده می کنید این ارور با متن زیر نمایان می شود:

Installation failed

This may be a result of malware activity. to check the system for potential threats it is recommended to run a Specialized cleaner 

همانطور که در متن بالا مشاهده می کنید نوشته شده این پیغام ممکن است نتیجه فعالیت بدافزار باشد.

برای بررسی سیستم و تهدیدات احتمالی ، توصیه می شود که از یک پاک کننده تخصصی استفاده کنید.

دلیل اصلی نصب نشدن آنتی ویروس در سیستم وجود یک بد افزار در سیستم شما می باشد که باید با آموزشی که در ادامه خواهیم داد این بد افزار را پاک کنید.

ابتدا تیک Search for solution in ESET Knowledgebase را بردارید سپس در ادامه روی متن آبی رنگ Specialized cleaner کلیک کنید.

پس از اتمام کار پیغامی مبنی بر اینکه اسکن آنلاین انجام شده را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه روی دکمه Continue کلیک کنید و مجدد نصب آنتی ویروس را آغاز کنید. معمولا نباید دیگر خطایی مبنی بر اینکه در سیستم شما بدافزاری وجود دارد نمایان شود اما اگر به هر دلیلی مجدد پیغام Installation failed را مشاهده کردید مجدد روی متن آبی Specialized cleaner کلیک کرده و پس از مشاهده scan completed سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید. (ری استارت کنید!)

پس از بالا آمدن مجدد ویندوز، مجدد از ابتدا مراحل نصب آنتی ویروس را ادامه دهید اینبار قبل از نصب آنتی ویروس اینترنت خود را به صورت کامل قطع کنید.

در ادامه اگر برای خرید لایسنس نود 32 اقدام کردید لایسنس را وارد نکنید! به جای زدن دکمه Use a purchased license key روی Skip Activation کلیک کنید. (بدون اینکه لاینسس را وارد کنید روی Skip Activation در پایین سمت راست کلیک کنید)

آموزش در اینجا به پایان رسیده است اما در صورتی که مشکل شما حل نشد با کارشناسان ما از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.



به دوستان خود بگوئید: