رفع خطای فعالسازی آنتی ویروس ESET


 بازدید: 1.8k
 تاریخ انتشار: ۴ اسفند، ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ
رفع خطای فعالسازی آنتی ویروس ESET

ابتدا مطمئن شوید لایسنس نود 32 خود را از سایت معتبری خریداری کرده اید. یکی از دلایل خطا های رایج می تواند لایسنس نامعتبر باشد.




خطای فعالسازی

راه حل
ACT.0
ACT.1
ACT.2

در صورت مواجه شدن با این ارور آنتی ویروس از سیستم خود Unistall کنین و آخرین ورژن آنتی ویروس دانلود نمایید و طبق

راهنما نصب نمایید.

ACT.4این ارور به معنی ناتوانی در آپگرید نرم افزار و خرابی فایلهای نصبی میباشد و معمولا زمانی رخ میدهد که آنتی ویروس دیگری بر روی سیستم شما نصب باشد. در اینصورت ابتدا آنتی ویروس و یا نرم افزار امنیتی ناسازگار با آنتی ویروس ESET را از سیستم حذف نمایید و سپس اقدام به نصب آنتی ویروس ESET نمایید.
ACT.5Activation failedاگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که شما یا قبلا این لایسنس را فعال کرده اید و یا کد لایسنس را غلط وارد کرده اید.

Invalid License Key

اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که کد فعالسازی را اشتباه وارد کرده اید. برای جلوگیری از اشتباه ناخواسته بهتر است کد فعالسازی که خدمتتان ایمیل شده را Copy/Past نمایید.

ACT.21این خطا زمانی رخ می دهد که محصول شما در حال ارتقا به نسخه بالاتر باشد. سیستم خود را ری استارت کنید و دوباره برای فعالسازی تلاش کنید.
ACT.25شما زمانی با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه میشوید که قبلا از لایسنس بر روی نسخه Beta محصولات ESET استفاده کرده باشید.
ACT.32
ACT.34
Activation failed – An error occurred during activationاگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که این لایسنس در کشوری که شما در حین عملیات نصب انتخاب کرده اید معتبر نیست. Location سیستم خود را روی ایران تنظیم کنید.
Error 0008Error 0009Product activation failsاگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید برای حل مشکل، آموزش زیر را مشاهده نمایید.

آموزش رفع خطای فعالسازی Error 0008 – Error 0009

Error 0015اعتبار کد لایسنس شما به اتمام رسیده و باید کد لایسنس جدید تهیه کنید.
Error 0097Activation key is used for a different productاگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که لایسنس شما با نرم افزاری که آن را دانلود و نصب کرده اید همخوانی ندارد. برای حل مشکل نرم افزار مربوط به لایسنسی که خرید نمودید را دانلود و نصب فرمایید.
ECP.20002We could not reach the activation serverاین ارور معمولا به دلایل زیر اتفاق می افتد.

1. کامپیوتر شما به درستی به شبکه متصل نیست و اتصال اینترنت شما فعال نیست و آنتی ویروس ESET نمیتواند به سرورهای ESET متصل شود. برای حل مشکل اتصال اینترنت سیستم خود را برقرار کنید. برای اطمینان از وصل بودن سیستم به اینترنت سایت https://www.eset.com را باز کنید.

2. یک ناسازگاری بین آنتی ویروس ESET و یک نرم افزار امنیتی دیگر مانند Lavasoft Web Companion بر روی سیستم شما بوجود آمده است.
برای حل مشکل باید به بخش Add/Remove programs ویندوز مراجعه کنید و هر برنامه ای با نام Lavasoft و یا Web Companion نصب دارید حذف کنید و همچنین winsock را نیز بر روی سیستم خود ریست کنید.
توجه کنید: در بخش Add/Remove programs ویندوز، Lavasoft ممکن است با نام Web Companion نمایش داده شود.

بعد از حذف این نرم افزار یا نرم افزارها مراحل زیر را طی نمایید:
1. بر روی آیکن Command Prompt کلیک راست کنید و Run as administrator را انتخاب نمایید.
2. دستور netsh winsock reset را تایپ کرده و اینتر بزنید.
3. در پایان کامپیوتر را ریستارت کنید.
4. پس از بالا آمدن سیستم فایلهای زیر را هم Delete کنید:
C:\Windows\system32\LavasoftTcpService64.dll
C:\Windows\system32\SysWOW64\LavasosftTCPService.dll (فقط در سیستم های 64 بیتی)
در شرایط عادی شما باید بتوانید محصولات ESET را بدون هیچ مشکلی فعال نمایید. اگر نتوانستید، بدین معناست که سیستم شما یک مشکل شبکهDNS//اینترنت دارد و یا یک نرم افزار امنیتی دیگر که بر روی سیستم شما نصب است و یا به درستی حذف نشده باعث بروز مشکل در فعالسازی محصولات ESET شده است.

ECP.20031اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید ابتدا تاریخ سیستم را چک کنید زیرا دلیل اصلی این پیغام خطا تنظیم نبودن تاریخ ویندوز است. اگر با تنظیم بودن تاریخ سیستم باز هم مشکل برقرار است به لینک زیر مراجعه نمایید:
اعتبار گواهی نامه در هنگام نصب محصول ESET با شکست مواجه شد.
ECP.4097اگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که ساعت و تاریخ سیستم شما صحیح نیست. برای حل مشکل ابتدا تاریخ و ساعت سیستم خود را تنظیم نمایید و سپس اقدام به فعالسازی آنتی ویروس نمایید.
ECP.4098Your ESET product is having trouble connecting with ESET servers
اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید برای حل مشکل ابتدا مطمئن شوید به اینترنت متصل هستید. برای اطمینان از این موضوع میتوانید سایت http://www.eset.com را باز کنید. اگر به اینترنت متصل بودید یکبار دیگر سعی در فعالسازی نرم افزار نمایید.
ECP.4099We could not reach the activation server
این یک مشکل شناخته شده در خصوص سیستم عامل هست که از فعال شدن آنتی ویروس ESET در برخی شرایط جلوگیری میکند.
برای حل مشکل این مراحل را طی نمایید:
مطمئن شوید ویندوز شما آپدیت است. اگر چنین نیست ویندوز خود را آپدیت کنید، سپس سیستم را ریستارت کرده و پس از بالا آمدن ویندوز مجددا اقدام به فعالسازی نمایید.
کلیه آنتی ویروس ها و یا نرم افزارهای امنیتی دیگر را که بر روی سیستم نصب هستند از سیستم آنینستال نمایید.
ابزار حذف آنتی ویروس های مختلف از روی سیستم
ECP.4100Internal error
اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید در فاصله چند دقیقه دیگر مجدد نرم افزار را اکتیو نمایید. اگر باز هم موفق نشدید به بخش فنی تیما رایانه تماس حاصل نمایید.
ECP.4115This license is not valid in the selected country. Your license is needed to be activated in the country where it was purchased
اگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که ساعت و تاریخ سیستم شما صحیح نیست. برای حل مشکل ابتدا تاریخ و ساعت سیستم خود را تنظیم نمایید و سپس اقدام به فعالسازی آنتی ویروس نمایید.
Communication with the activation database failed. Please try to activate again in 15 minutes
اگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که محصول شما نمیتواند به سرور ESET متصل شود. حدود 15 دقیقه منتظر بمانید و و سپس سعی در فعالسازی آنتی ویروس نمایید.
Error communicating with activation database.
گر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید مطمئن شوید سیستم شما به اینترنت وصل است. اگر از این بابت مطمئن هستید مجددا سعی در فعالسازی آنتی ویروس نمایید.
Error communicating with the activation server — Please verify that your Internet connection is active, and then click ‘Update virus signature database’.
اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید مطمئن شوید سیستم شما به اینترنت وصل است. اگر از این بابت مطمئن هستید مجددا سعی در فعالسازی آنتی ویروس نمایید.
Invalid Activation key. Product activation form error.
اگر شما با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که کد فعالسازی را اشتباه وارد کرده اید. برای جلوگیری از اشتباه ناخواسته بهتر است کد فعالسازی که خدمتتان ایمیل شده را Copy/Past نمایید.
The activation server is busy. Please try to activate again in x minutes.
اگر با این پیغام خطا در هنگام فعالسازی آنتی ویروس ESET مواجه شدید بدین معناست که سرور فعالسازی ESET در حال حاضر شلوغ است. لطفا به میزان مدت زمانی که در پیغام درج شده منتظر بمانید و سپس اقدام به فعاسازی مجدد نمای



به دوستان خود بگوئید: